הכוכב הבלתי-מעורער של עולם מירוצי האופנועים, ולנטינו רוסי, כבר חושב על השלב הבא בקריירה. רוסי, שהבטיח זה אתה את תוארו העולמי הרביעי במספר והשני ברציפות בקטגורייה הבכירה, שולט ללא עוררין בגרנד-פרי הדו-גלגלי, ובגיל 23 הוא כבר אחד הכוכבים הגדולים ביותר שקמו לספורט אי-פעם. בשתי העונות האחרונות בגרנד-פרי ניצח ב-21 מתוך 29 מירוצים!

אין זה פלא שכבר עכשיו, כאשר הגיע לשיא-השיאים בתחום האופנועים, נשא רוסי את עיניו הלאה. בעבר לא הסתיר את נטייתו למירוצי ראלי, והשתתף פעמיים ב"מירוץ האלופים" המסורתי של סוף עונת מירוצי הראלי העולמיים באיים הקנריים, כנציג איטליה. עכשיו הודיע רוסי כי יטול חלק ברמה הבכירה ביותר של ספורט הראלי כאשר ישתתף במירוץ האחרון של העונה, ראלי בריטניה, באמצע נובמבר. העילוי האיטלקי ינהג בגרסה "פשוטה", המוצעת לנהגים פרטיים, של הפיז‘ו 206WRC. הוא ימומן על-ידי מישלין, וכנווט ישמש קרלו קאסינה האיטלקי, שניווט בעבר עבוראלוף העולם מיקי ביאסון.

רוסי הוא אלוף פופולרי ביותר, ששבה את לב האוהדים בהתנהגותו השובבית, ביכולתו לשבור מוסכמות בהתנהגותו מבלי להרגיז איש, ברוחו הטובה-תמיד, ובנאמנותו הבלתי מסוייגת הן כלפי כלל האוהדים והן כלפי חבורת חבריו-מילדות, המהווים את לב גרעין המעריצים שלו ומלווים אותו לכל מירוץ – בדרך כלל עם המצאות מלבבות של פרגון מקורי בסוף המירוץ. כך, למשל, בתום אחד המירוצים עצרו את רוסי על המסלול אחדים מאוהדיו, מחופשים לשוטרים ואוחזים באבזרי-שיטור, והחלו "לרשום לו דו"חות" בעוון נסיעה מהירה, נסיעה ללא מספר וכו‘. בתום המירוץ הלפני-אחרון, בו הבטיח לעצמו רוסי את התואר השנה, הוא התייצב עם חבריו לצילום משותף, כשכולם לבושים כשחקני כדורגל ומסתדרים כקבוצה לצילום-אליפות...