הדבר המדליק הזה יוצר על-ידי שלוחת GM באוסטרליה, חברת הולדן, שלא ממש מוכרת לרובנו אבל אחראית לכמה יצירות מוטוריות מעניינות ביותר, עבור מי שלא אכפת לו שההגה בצד ימין. הולדן מוכרת מספר רב של דגמים מבוססי-אופל, חלקם תחת השם המקורי וללא שינויים מהותיים וחלקם - עם שמות אוסטרליים למהדרין ו/או מנועים שבאופל לא ממש יכירו.

הדגם המופיע כאן מכונה Jack8, רכב קונספט חדש המבוסס על ההולדן Jackaroo – אותו אנחנו מכירים כאיסוזו טרופר. השינויים שבוצעו מפליגים, והתוצאה היא פיקאפ-שטח פתוח, מוגבה ואימתני. לא הרבה נשאר מהמרכב המקורי – נותרו רק שמשה קדמית, פנלים צידיים ודלתות קדמיות, שהוארכו ב-20 ס"מ כדי לאפשר גישה קלה למושבים האחוריים. הפנים, למרות החזות הקרבית, מפואר בהחלט וכולל רביעיית מושבי עור, הקדמיים חשמליים, מערכת סאונד אדירת-הספק, תצוגה מרכזית עם GPS ו-DVD וכן הלאה. במקום מנוע ה-V6 המוכר לנו נשתל אחד ממנועי ה-V8 של הולדן, עם הספק של כ-350 כ"ס. צמיגי ‘מיקי תומפסון‘ ענקיים מסוג Baja Claw תורמים למראה האגרסיבי, יחד עם הגבהת גוף של 5 ס"מ, מיכל דלק בן 140 ליטר, מיגוני גחון, מיתלים מיוחדים וכן הלאה.

אב הטיפוס מתפקד, נוסע וחוקי לכביש – אך למרבה הצער, הולדן הודיעה כי אין כל כוונה להביא את היצור לייצור. ה-Jack8 אמור לטייל בין תערוכות, תצוגות וירידים שונים, ולהמחיש את המחויבות והכיוונים העתידיים של הולדן בתחום השטח. לנו לו נותר אלא להמשיך ולפנטז...