דייהטסו סיריון. זוכרים? למשך תקופה קצרה היתה לדגם עדנה בישראל, אבל זה שייך לתקופה אחרת. כיום מהווה הסיריון נוכחות זניחה בנוף המכוניות הקטנות בישראל (כמו, בעצם, דייהטסו בכלל בשוק שלנו). אבל באנגליה, מתברר, דייהטסו נושמת ובועטת. הלקוח האנגלי יכול לבחור בגרסאות משופרות של הסיריון, פרי שיתוף פעולה של דייהטסו עם סדנת שיפורים בריטית הבסיס היא הסיריון המוכרת לנו, 1.3 ל'/102 כ"ס, בגרסה ידנית (שאינה משווקת אצלנו); בבריטניה קיימת המכונית גם בגרסת הנעה כפולה. מכאן עוברת הסיריון טיפול במנוע, המעלה את ההספק ל-108 כ"ס. המיתלים מונמכים ומוקשחים, רפידות הבלם מוחלפות, וחישוקים מוגדלים ל-"15 מקבלים צמיגים במידה 175/55. עוד שינויים הם מוט הילוכים עם מהלך קצר יותר, ציפויי עור פה ושם, קישוטים חיצוניים ועוד. גרסת ההנעה הכפולה מכונה "ראלי 2", והיא מאיצה מעמידה ל-60 מייל לשעה (כ-96 קמ"ש) בתוך 8.1 שניות! גרסת ההנעה הכפולה מכונה, כצפוי, "ראלי 4" וכאן התאוצה ההיא אורכת 8.9 שניות שניות. המהירויות המרביות הן 185 ו-178 קמ"ש, בהתאמה. מחיר שתי הגרסאות החמות באנגליה זהה למחיר הסיריון 1.3 האוטומטית המשווקת אצלנו.