החבר‘ה מעמותת הקארטינג עמלים קשות לטובת הבאת מסלולים חדשים לנהיגה, ולראיה המסלול החדש בקרית מטלון בפ"ת. בין מבני היי-טק חדשים נמצא מגרש חניה גדול אשר התאים להקמת מסלול. בעל המסלול בחלומותיו הפרועים ביותר לא שיער כי מגרש זה יהפוך למסלול מרוצים. תשלום בהחלט לא סמלי, אפשר את פינוי מגרש החניה. האספלט בהחלט לא רע לטובת מרוץ קארטינג מן המניין. החבר‘ה עמלו קשות להקמת המסלול בראשותו של מוקי אדיב והחלו לתקוע יתדות, להציב צמיגים לסימון המסלול, ניסור האספלט לטובת מדידת זמנים, והרי המסלול מוכן.
נציגות משטרתית הופיעה לבדיקת העניינים, לאחר ברור קטן כי בעל המסלול מאשר זאת ונוכחותו אף תרמה לעניין, העניין נגמר ללא עניין. ניידת שניה שהגיעה למקום, הגיעה לטובת עידוד ולשם צפייה בלבד. כאן באמת המקום לציין כי בהחלט יש תקווה למסלולים נוספים בעתיד שכל מה שנדרש הוא מציאת אספלט מתאים ומשובח לצמיגי הסליקס.

למרוץ עצמו
9 נהגים התייצבו למרוץ, בשלב מדידת הזמנים בלט אלירן ביטון אשר השיג את הזמן הטוב ביותר: 25.17 שנ‘, אחריו עם הזמן השני בטיבו היה נתן וקסלר.

מרוץ הגמר
סדר הזינוק אשר נקבע על פי המקצים המוקדמים היה כדלקמן: לראשונה בחייו ביטון ב"פול" וקסלר שני , אדרי שלישי, פינקלס רביעי, אדיב חמישי, מירון שישי, בוריס שביעי, פרימור שמיני, ודורית תשיעית.
הקפת חימום כולם מסתדרים, הדגל מונף ויש זינוק, מיד עם הפניה הראשונה נוצר מגע בין הקארט של ביטון ווקסלר הגורם לביטון לסבסב את הקארט ולתאונת שרשרת רבת משתתפים . כולם מניעים ממשיכים בנהיגה, מירון שזינק שישי מצליח לברוח מתאונת השרשרת ומוצא את עצמו ראשון, בוריס שזינק שביעי ניצל מהתאונה אף הוא ומתמקם שני.
אי שם מאחור וקסלר אדרי וביטון מתחילים לסגור פערים כל הקפה. וקסלר שהפגין יכולת נהיגה מהירה
החל סוגר על בוריס ולאחר מספר הקפות אף עוקף. עכשיו רק מירון מפריד בין וקסלר למקום הראשון. וקסלר ומירון החלו לנהל קרב צמוד לאורך מספר רב של הקפות עד שהגיעו לסמן אחורי, דגל כחול איחר לבוא אפשר לוקסלר לעקוף את הסמן האחורי ראשון וליטול את הובלת המרוץ, מירון שלא כל כך התלהב מכך החל דוהר בעקבותיו של וקסלר ומאמץ יתר הוביל לסבסוב הקארט ואיבוד מקום ריאלי בהמשך. לא כל כך מאחור ניהלו קרב לא פחות מעניין, אדרי וביטון, ביטון אשר נהנה מיום מוצלח
ניסה לאיים על מיקומו של אדרי, אך ללא הועיל.
הקפה אחרונה ולא נראה כי מישהו מסוגל לקחת לוקסלר את הניצחון.

המרוץ מסתיים: וקסלר ראשון, אדרי שני, ביטון שלישי.
הפקה של ממש, בסתם מגרש חניה, הביאה ליום מרוצים מהנה ולתקווה למסלולים נוספים בעתיד.