אם נלך ברוח פורום המכוניות של תפוז, הרי שהאימפרזה STi יכולה עכשיו להפוך מ‘סתם טורבו יפנית‘ ל, נגיד, ‘סופר טורבו יא-רבנן‘... סדנת פרודרייב הבריטית מציעה עכשיו קיט שיפורים לאימפרזה המקפיץ את ההספק מ-265 ל-305 כ"ס. המומנט המרבי קופץ מ-35 קג"מ ליותר מ-41 קג"מ. הנתונים המשופרים מגיעים באותם סיבובי-מנוע כמו ב-STi הרגילה. המנוע המחוזק מאפשר האצה ל-60 מייל/שעה בתוך 4.5 שניות בלבד לעומת 5.2 שניות בדגם ה-STi הרגיל, ומהירות מרבית של 250 קמ"ש; ההאצה מ0 ל-100 מייל לשעה (כ-160 קמ"ש) מתבצעת בתוך 12.2 שניות בלבד, לעומת 13.7. תאוצות הביניים משתפרות באופן מהותי גם הן.
הערכה כוללת יחידת בקרת מנוע (ECU) שונה, קטליזטור בעל קיבות זרימה משופרת, ומשתיק "ספורט". התקנתה אינה פוגמת באחריות היצרן, והמחיר באנגליה הוא 2,000 ליש"ט, כולל התקנה.
בישראל כבר משווקת האימפרזה WRX עם ערכת פרודרייב, המעלה את ההספק מ-218 ל-245 כ"ס.