למרוץ זה התייצבו 10 נהגים, כשהמפתיע מכולם היה אלירן ביטון. כבר בשלבי מדידת הזמנים הפתיע ביטון וקבע את זמן מצויין של 38.28 שנ‘, שהיה הזמן המהיר ביותר כמעט עד לסיום. "כמעט", כי יניב מינק חשב אחרת. 4 דקות לסיום מדידת הזמנים עלה מינק לניסיון אחרון וקבע זמן של 38.27 שנ‘. הולך להיות מרוץ צמוד ומהיר.

מרוץ הגמר
סדר הזינוק שנקבע על פי המקצים המוקדמים היה כדלקמן: עומר בעשא ב"פול", יניב מינק שני, אלירן ביטון שלישי, אייל נוריאל רביעי, ואחריו אודי סמואל. "גריד" של 10 קארטים נותן רושם של מרוץ מרובה משתתפים ומזרים אדרנלין בקצב. במחשבה אופטימית משהו, זהו נתון מעודד למרוצים הבאים, בתקווה לראות 20 קארטים על ה"גריד".

דגל האומה עולה לאוויר וכל החבורה מזנקת. בעשא מצליח לשמור על המקום הראשון, מינק וביטון נושפים חזק בעורפו. לאחר כ-4 הקפות חבורת החוד בורחת לשאר הנהגים, ולמעשה השלושה מנהלים מרוץ משלהם.
בפניה המהירה לפני המגדל, בעשא, שכנראה הרגיש את הלחץ מאחור, לוקח קו לא נכון וכמעט מסבסב את הקארט. מינק שנמצא מאחור ובד"כ מנצל טעויות כאלה, מנסה לעקוף אך ללא הצלחה. בעשא מצליח לשמור על מיקומו ואף מתחיל להגדיל את הפער ככל שההקפות מצטברות, וזאת הודות בעיקר לביטון שנושף באחוריו של מינק, שמתחיל לחשוש למיקומו השני. בהקפות האחרונות נראה כי לביטון סיכוי גדול לסיים שני, אם רק יעז קצת יותר.
בדיעבד מתברר שהגלגל האחורי של מינק עמד להיפרד מבעליו. הקפה אחרונה – בעשא חוצה ראשון את דגל השחמט ללא איום של ממש, מינק מסיים שני למרות הגלגל, וביטון מסיים שלישי.
שאר הנהגים ניהלו קרבות מאחור וחלקם לא סיימו את המרוץ. אחד הבולטים בקבוצה השניה היה קובי לוי, שמשתפר ממרוץ למרוץ. אודי סמואל ואופיר ויסלברגר, הדור הצעיר של החבורה, סבלו מחוסר מזל, לאודי תקלה טכנית, ולאופיר תאונה במקצים המוקדמים.

תוצאות סופיות
1. עומר בעשא
2. יניב מינק
3. אלירן ביטון
4. קובי לוי
5. אופיר ויסלברגר

דרוג נהגים
1. יניב מינק 188 נק‘
2. עומר בעשא 134
3. לאוניד סניגרוב 116
4. אופיר ויסלברגר 109
5. אלירן ביטון 98
6. אייל נוריאל 88
7. עינת מנשה 82
8. אודי סמואל 67
9. קובי לוי 53
10.איציק מנשה 47