אנו בעיצומה של עונת החשיפות טרום תערוכת פריז, ועכשיו הגיע תורה של סיטרואן. כוכבת הדוכן של סיטרואן (המילה "דוכן" מן הסתם עושה עוול למיצג שיתרחש שם) עתידה להיות ה-C3 פלוריאל החדשה, גרסה סדרתית של מכונית הקונספט שהוצגה לפני שלוש שנים בתערוכת פרנקפורט 99‘. משמעות המילה ‘פלוריאל‘ בצרפתית היא "רבים" (גוף רבים, הכוונה, להבדיל מגוף יחיד), והסיבה היא הרבגוניות המדהימה שלה. גג המכונית נפתח כולו חשמלית, לאחד מ-8 מצבים; בהעדר קורה מרכזית, פתיחת ארבעת החלונות (החשמליים) יחד עם הגג הופכת את המכונית מהאצ‘בק 4-מושבים לגרסה שסיטרואן מכנה ‘פלוריאל פנורמיק‘. את הגג והחלון האחורי ניתן להמשיך ולקפל, ולאכסן תחת רצפת תא המטען, כדי לקבל את ה‘פלוריאל קבריולט‘. כדי לקבל את חווית הרוח-בשיער במלואה, ניתן להסיר לחלוטין את קורות הגג, ואז מתקבלת ‘פלוריאל ספיידר‘. ולסיום, קיפול המושבים האחוריים ופתיחת הדלת האחורית נותנת לנו את ה‘פלוריאל ספיידר פיקאפ‘. כמכונית סגנון-חיים, קשה לנו לחשוב על הצהרה חזקה יותר.
בנוסף לכל אלו, מציעה הפלוריאל לדברי סיטרואן שפע של מרחב פנים, אבזור עשיר בפטנטים הנעזרים במערכת חשמל מולטיפלקס, וציוד בטיחות מלא. הבסיס המכני הוא C3 עם שני מנועי בנזין מוכרים, 1.4 ל‘ 75 כ"ס ו-1.6 ל‘ 110 כ"ס, כאשר זה האחרון יוצע גם עם התיבה הממוחשבת ‘סנסודרייב‘.
C-AIRDREAM: מכונית התצוגה של סיטרואן, עוד אחת בשורה ארוכה של מכוניות תצוגה מבית סיטרואן, היא קופה 2+2 מתקדמת וחושנית. בנוסף להופעה הדרמטית, הכוללת גג פנורמי ענק, מציעה ה‘איירדרים‘ מפרט טכני מתקדם, בעיקר בתחום האלקטרוניקה, הכולל ניהוג על-חוט. כאשר כל פונקציות השליטה – כולל האצה ובלימה – מרוכזות בהגה. בתחום המכני אין בשורות גדולות – מנוע 3.0 ל‘ V6 סדרתי עם 210 כ"ס, ותיבת אוטומטית אדפטיבית.
מתיחת פנים לברלינגו: המסחרית הקטנה והסופר-פופולרית של סיטרואן (גם באירופה היא הצלחת-ענק) קיבלה פנים חדשות, הלכה למעשה. העדכון כולל חרטום חדש, עיצוב פנים מעודכן, בטיחות משופרת ותוספות אבזור. פנסים רבועים, מכסה מנוע אופקי יותר, כנפיים שונות ופגוש עמוק מקנים מראה חדש לחזית המכונית; ניתן לקבל פנסי ערפל וחישוקי "15. בפנים נקבל לוח השעונים בעיצוב חדש לגמרי עם צג מרכזי, שעונים מעוצבים אחרת ותוספת ברוכה של תאי-אחסון. לראשונה במשפחת הברלינגו ניתן לקבל בקרת שיוט, מגשים בגב המושבים הקדמיים לטובת היושבים מאחור, משענות-יד במושבים הקדמיים ועוד. מערכת חשמל דיגיטלית מולטיפלקס מספקת מספר פונקציות חדשות כולל תאורה ‘עד הבית‘, נעילה אוטומטית של הדלתות בתנועה, מגבים עם מהירות פעולה פרופורציונית למהירות הרכב, עמעום הדרגתי של תאורת פנים – לא הכל, כמובן, כציוד סטנדרטי. ניתן לקבל את הברלינגו עם מערכת EBD לחלוקת עוצמת בלימה, ועד 4 כריות אויר.
בתחום המכני לא חלו שינויים.