הגשם הכבד שירד ביום שישי כמעט וריפה את ידי הגרעין הקשה של חברי מועדון החמש. הסערה שהשתוללה הפחידה אפילו את מארגני אירוע עבירות הג‘יפים שנדחה בשבוע. לבעלי מכוניות קלאסיות, המבלים את מיטב זמנם במירוק כלי הרכב המרהיבים, גשם כבד הוא בהחלט עילה לביטול האירוע, אך הרבה אמונה ועצבים חזקים שמרו על מארגני האירוע והם קיוו להפסקת הגשם.
התקוות עזרו ועשרות המכוניות הקלאסיות שהגיעו לקיבוץ בית ניר נהנו ממזג אוויר חמים ונעים, עם מעט אובך שהגן מפני השמש. בעלי מכוניות קלאסיות יודעים להעריך מסורת והמפגש השנתי בבית ניר הולך ומסתמן כתחילתה של מסורת, בה נפגשים החברים להחליף חוויות, להדליק נר ראשון של חנוכה ולהעניק את הגביע הנודד של "אוטו" ע"ש שאול גלאי לשיפוץ המצטיין של השנה.
הגביע הנודד גם הוא הפך למסורת. זו השנה הרביעית שנציג "אוטו" מעניק את הגביע לשיפוץ המצטיין. בשנה שעברה זכה בגביע אריה נגלר על השיפוץ המושקע שערך לקרייזלר ניו-יורקר. השנה עלו שלוש מכוניות לשלב הגמר: מוריס מיינור 1000 של גיורא פישטיין, סיטרואן דה-שבו של דודו חיימוביץ‘ ודן רוטנברג ורובר 5P של יוסי לפיד.
המתמודדות הועמדו לבחינה מדוקדקת של חבר השופטים בראשות אורן קיפניס, שכלל את דוד נמרי, רוני פינקלר ויואל פלרמן עורך "אוטו". לאחר ישיבה ממושכת על המדוכה נבחרה הרובר ויוסי לפיד קיבל את הגביע הנודד, עליו ישמור עד הכינוס בשנה הבאה.