מרוץ מספר 3 בליגת העמותה התקיים בגני התערוכה בת"א, לאחר שהוזז מהאתר המתוכנן המקורי בראשל"צ. המסלול היה שונה לחלוטין מהמרוץ האחרון שנערך על גבי אותו אספלט, עם אופי טכני ואיטי השונה משאר המרוצים שהתקיימו עד כה. על הנהגים היה להתאים "סט אפ" הבנוי על יציאות חזקות, ופחות מהירות.
בשלב המקצים המוקדמים ומדידת הזמנים ניתן היה להבחין כי ירון אדרי ונתן וקסלר הם המהירים ביותר.

מרוץ הגמר
סדר הזינוק אשר נקבע על פי מדידת הזמנים היה כדלקמן: ירון אדרי (קארט 66) ב"פול", נתן וקסלר (5) שני, איגור מוזס (17) שלישי, רן פינקלס (56) רביעי, אילן אשל (69) חמישי, אלירן ביטון (8) שישי, מוקי אדיב (88) שביעי, תמיר מירון (9) שמיני, דורית ראובן (55) תשיעית, אופיר ויסלברגר (77) אחרון.
הזינוק אשר מתנהל בתנועה, יוצר לחץ מסיבי ולא מתון בפניה הראשונה, ובמסלול הזה במיוחד. הנפת הדגל לזינוק, ויוצאים לדרך. ירון מצליח לשמור על מיקומו ללא בעיה, אלירן עוקף נהדר מהצד החיצוני ומתמקם רביעי. מוקי שזינק שביעי מאבד את הבלמים לחלוטין וכתוצאה מכך פוגע בקארט של אילן תוך כדי טיפוס על כתפו של הנ"ל (כמה פעמים, מוקי – אני לא חלק מהאספלט...), דבר המאלץ את אילן ואת מוקי לפרוש מהמרוץ. "היינו עשרה, נשארו שמונה."
בראש נתן מתחיל להפעיל לחץ על ירון ומצליח לגבור עליו. מאחור, אלירן ותמיר יוצרים מגע, ותמיר חוטף פסילה. "היינו עשרה, נשארו שבעה".
אופיר שזינק אחרון מצליח להגיע עד לאיגור, אבל יוצר מגע לא רצוי עם איגור וגורם לו לראות ולחוש את הצמחייה (הלא כל כך ידידותית לסביבה, מאחר והיא מוקפת בטון). אופיר מקבל ענישה – פסילה. "היינו עשרה, נשארו שישה". אלירן מנצל את אפקט התאונה, עוקף את איגור ומתמקם שלישי, והפודיום הראשון קרוב מתמיד.

תוצאות סופיות
1. נתן וקסלר
2. ירון אדרי
3. אלירן ביטון

דרוג נהגים
1. נתן וקסלר 52 נק‘
2. ירון אדרי 43
3. אלירן ביטון42
4. אופיר ויסלברגר 34
5. רן פינקלס 30
6. טימו הירבי 25
7. דורית נחום 24
8. תמיר מירון 20
9. מוקי אדיב 20
10. איגור מוזס 20
11. אילן אשל 11
12. סיימון חביף 6

4 פעימות
במרוץ גני התערוכה נחנכו מנועים חדשים לקבוצת 4 פעימות.
מנועים אלה בעלי הספק גבוה יותר מהמנועים הקודמים, שאמורים לתת הרבה יותר כוח ומהירות ,מה שאומר הרבה יותר אקשן.
המנועים סבלו מחבלי לידה לא קלים ולא פעם נתקעו.
למרות כל המכשולים והתקלות המרוצים התנהלו,ולהלן התוצאות הסופיות.
ג‘וניור
1.ריקי פריקאו
2.תום צרפתי
3.יוני פריו

סניור
1.זיו חקמן
2.יניב חקמן
3.לי בןארי

מאסטרס
1.נתן חקמן
2.בוריס פריו
3.יעקב מרינגר