יונדאי מציגה מוביל נוסעים חדש בגודל מלא המתהדר במקום ל-8 נוסעים עם 851 ליטר למטענם בתפוסה מלאה. הואן החדש יחליף את ה-H1 הוותיק בכמה שווקים, אם כי לא ברור אם יחליפו באופן גורף ושייצור ה-H1 יופסק.
הואן החדש יוצע עם מנוע טורבו דיזל מניפה משתנה בנפח 2.5 ליטר ו-170 כו"ס. מנוע זה אמור לספק ל-i800 צריכת דלק מוצהרת של כ-10 ק"מ/ליטר, אשר אם מחלקים אותה בין שמונת הנוסעים, היא הופכים את ההתניידות בו לחסכונית במיוחד...אם נפתח את שתי דלתות ההזזה נגלה כי סידור המושבים הינו של שני מושבי 'קפטן' מלפנים ושתי שורות מתפצלות (60:40) לשלושה נוסעים מאחור. השורה האמצעית אף יכולה לנוע על מסילה ולהתאים לצרכים המשתנים של הנוסעים ו/או המטען, על חשבון מרווח הרגליים.
רמת האבזור גבוהה יחסית עם עיצוב פנימי מפלסטיק דו-גווני, מערכת קול עם שישה רמקולים, תעלות מיזוג אוויר מובנות ופתחי יציאה לאוויר הקר לנוסעי הספסל האחורי, חיישני נסיעה לאחור וגלגלי מגנזיום אשר יוצעו כסטנדרט.
ליונדאי i800 הנעה אחורית, והוא יכלול אמצעי בטיחות דוגמת ESP ובקרת המשיכה אולם רק שתי כריות אוויר כסטנדרט. על אופציות שונות באגף זה לא דווח. כל חגורות הבטיחות הן בעלות 3 נקודות עיגון.
למרות אורך של 5.125 מטרים ורוחב של 1.92 מטרים, רדיוס הסיבוב קטן עם 5.61 מטרים בלבד. הואן החדש יוצע גם באירופה, החל מהחודש הבא, במחיר של כ-20 אלף פאונד באנגליה, כ-40 אלף דולר (לא נמסר תמחור נוסף). לישראל הוא צפוי להגיע לקראת סוף שנה זו.