"משרד התחבורה מקדם כיום תוכניות בהיקף של מיליארדי שקלים שנועדו לתת פתרונות לבעיות התחבורה של מדינת ישראל." כך אמר מנכ"ל משרד התחבורה, גדעון סיטרמן, בתערוכת 'ISRATRAFFIC 2008' הנערכת היום (ג'). לדברי סיטרמן, משרד התחבורה שוקד כיום על פיתוחן של מערכות וטכנולוגיות משולבות שנועדו לתת מגוון פתרונות בתחומים שונים כגון: הסעת המונים, ניהול ובקרת תנועה, מתן פתרונות חניה ועוד. כמו כן, ציין מנכל משרד התחבורה כי משרדו פועל לעידוד השימוש בדלק חלופי ובכלי רכב חשמליים והיברידיים.יאיר דורי, מנכ"ל הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים: "הטכנולוגיה לבטיחות מהווה גורם משמעותי בתכניות הרשות כחלק מתוכניתה האסטרטגית להוביל תרבות של בטיחות וסובלנות בדרכים." לדבריו, הרשות הלאומית סוקרת את מגוון הטכנולוגיות הקיימות בעולם מתוך כוונה לאמץ תקינה בינלאומית על בסיס הצלחות. "היעד המרכזי שהצבנו בפנינו הוא להציל חיים בדרכים על ידי הובלה של פעילות מקצועית מתואמת עם כלל שותפינו." סיכם דורי.

אמיר תמרי, מנכ"ל מרכז הירידים, ומי שיזם את התערוכה אמר: "כינסנו כאן מקבץ של ארגונים וחברות מהארץ שיציגו, כל אחד בתחומו, את החידושים האחרונים בתחום. כל זאת לצד דיונים בסוגיות בוערות הנוגעות לחיים של כולנו כמו הבטיחות בדרכים, תחבורה בינעירונית, הסדרי החניה בערים הגדולות ותמורות בתחבורה הציבורית."

ISRATRAFFIC 2008, הינה תערוכה בינלאומית שהשנה לראשונה גם נערכת בישראל. התערוכה מתמקדת בנושאי תעבורה וסביבה ובמסגרתה יערכו חמישה כנסים אשר ידונו במגוון נושאים, כגון: החזרת הרחובות במרכזי הערים להולכי ההרגל, תוכניות תחבורה ציבורית ידידותיות לסביבה, ניהול תחבורה ציבורית עירונית מטרופולנית, מערכות תבוניות לבטיחות אקטיבית ועוד. במסגרת הכנס ישתתפו מומחים מהארץ והעולם וביניהם: מנכ"ל משרד התחבורה והבטיחות בדרכים – גדעון סיטרמן, ראש העיר תל אביב – רון חולדאי, יו"ר השלטון המקומי – עדי אלדר, מנכ"ל רכבת ישראל – חקי הראל, מנכ"ל הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים – יאיר דורי והאדריכל היהודי – ג'יימה לרנר, לשעבר ראש העיר קוריטיבה שהוביל מהפכה בתחום התחבורה הציבורית.

ממארגני התערוכה נמסר כי התערוכה נפרסת על שטח של כ-3,000 מ"ר, מכילה כ-45 מציגים וכ-7,000 אנשי מקצוע ועלותה נאמדת בכ-2 מיליון שקלים.