פיז'ו 207. מעכשיו בישראל גם עם מנוע 1.4 ליטר

יבואנית פיז'ו משיקה בישראל גרסה חדשה של ה-207 עם מנוע צנום ותיבת הילוכים אוטומטית רובוטית. המחיר: 103,000 שקלים

כשנה נמכרת במחוזותינו ה-207 של פיז'ו, תקופה בה לא פחות מ-1,200 מדגמי המכונית מצאו לקוחות מאושרים. עד עתה נמכרה המכונית בשתי תצורות מרכב (3 ו-5 דלתות) ועם יחידת כוח אחת: 1.6 ליטר (120 כ"ס) ותיבת הילוכים אוטומטית. ובכן, לא עוד. הקיץ נוספו לסופרמיני של פיז'ו שתי גרסאות נוספות – CC אופנתית ו-GTI כוחנית – כאשר כעת מצטרפת גרסה שלישית המתברגת בתחתית המשפחה.תיבה אוטומטית רובוטית גם ל-207מדובר בגרסת בעלת יחידת כוח צנומה יותר בנפח 1.4 ליטר (90 כ"ס) המשודכת לתיבת הילוכים אוטומטית רובוטית בעלת חמישה יחסי העברה. הביצועים: תאוצה מאפס ל-100 קמ"ש ב-12.7 שניות ומהירות מרבית של 180 קמ"ש. בפיז'ו טוענים לחיסכון משמעותי בצריכת הדלק כמו גם בפליטת המזהמים לעומת הגרסה המצוידת בתיבת הילוכים אוטומטית: חסכון של כמעט 20% בצריכת הדלק בנסיעה עירוני וחסכון של כ-13% בכמות הפליטה של CO2.

גרסה זו, העונה לשם 207 2TRONIC, מגיעה ברמת אבזור 'טרנדי' ומציעה: חלונות חשמל, נעילה מרכזית, מראות חשמליות מחשב דרך ועוד. מבחינה בטיחותית אין כל הבדל בינה ושאר גרסאות ה-207, כך שגם כאן נמצא: שש כריות אוויר, מערכת בקרת יציבות, BAS (תגבור בלימה בחירום) ASR (בקרת משיכה), EBD (חלוקת עוצמת בלימה) וכו'.

מחירה של גרסה זו עומד על 103,000 שקלים.

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.