לפני מספר שבועות הודיעה שברולט כי לתערוכת פריז (שתיערך באוקטובר) היא מתכננת להגיע עם משפחתית גלובלית חדשה; כזו שתציג שפת עיצוב חדשה, כזו שתאפיין את דגמי העתיד של החברה כזו ש... בקיצור הבנתם את הרעיון. מדובר בשברולט קרוז (Cruze), משפחתית חדשה המחליפה את האופטרה הנושנה (הוצגה ב-2003).

כעת מודיעה שברולט שלתערוכה בעיר האורות היא מתכננת להגיע עם מכונית חדשה נוספת. זו מציעה ממדים מיניוואנים, היא עונה לשם 'אורלנדו' (Orlando) ומבוססת על הקרוז. המידע הזה בלבד גרם לנו לחשוב שהאורלנדו, שלעת עתה עדין מוגדר כקונספט, מרמז על שברולט ויואנט הבא. הרי גם הויואנט הוותיק נבנה על פלטפורמת האופטרה המשפחתית.אורלנדו קונספט, כנראה שברולט ויואנט הבאהמניוואן הקומפקטי, ויואנט הוצג ב-2000 אז עוד במדי מותג דייהו הדרום קוריאני. כשנה מאוחר יותר נרכשה דייהו ע''י GM, אבל זו החליטה להמשיך את קו המוצרים הקיים של היצרנית הדרום קוריאנית כמו שהוא אבל בשינוי אחד – סמל חדש בחזית (מלבד השוק הדרום קוריאני המקומי של דייהו). במרוצת הזמן טיפלה GM בקו המוצרים של הזרוע הדרום קוריאנית מה'מאטיז' העירונית (שגם נמכרה אצלנו בעבר) ועד הקפטיבה – רכב השטח הראשון של החטיבה הקוריאנית של GM. למעשה, שברולט ויואנט נשאר הנציג האחרון שטרם זכתה להתייחסות ראויה מצד יצרנית האם.

בין אם מדובר במחליפו של וויוונאט ובין אם לא, נספר כי לאורלנדו בסיס גלגלים גדול יחסית של 276 ס''מ ומקום לשבעה נוסעים בשלוש שורות של מושבים. בחרטומו של רכב הקונספט נמצא מנוע טורבו דיזל בנפח 2.0 ליטר המפיק 150 כ''ס ומומנט של 32.6 קג''מ. כן, בדיוק אותה יחידת כוח שגם נמצאת בהיצע המנועים של הקורז. חיצונית מציג האורלנדו קווים מתאר של רכב שטח, על אף שככל הידוע לנו, אין לא יומרות שטח כלל. משהו בסגנון 'סול' של קיה שגם אינו מציעה הנעה כפולה.

כאמור, אורלנדו עדין מוגדר כרכב קונספט כך שצפויה לנו עוד המתנה ארוכה עד שנראה את מחליפו של הויואנט מתגלגל על האספלט המהביל הארץ-ישראלי. את הקרוז לעומת זאת, נראה מוקדם הרבה יותר, כבר במרץ 2009.