לא בכדי משיקה לקסוס את הגרסה כפולת ההנעה של ה-LS460 במסגרת תערוכת הרכב של מוסקבה; בכך ''משלימה החברה את אופציות הבטיחות של ספינת הדגל שלה'', כאשר מערכת ההנעה הכפולה הקבועה מיועדת להצטרף אל יתר שפע מערכות הבטיחות המוצעות במכונית ולהעניק לאחת מחביבות עשירי רוסיה ביטחון משופר – לכל הפחות בכל הקשור לבטיחות אקטיבית, אחיזה והתנהגות בטוחה בתנאי דרך חלקלקים. ברוסיה הולכת וגוברת החיבה למכוניות פאר בכלל, ולמכוניות פאר בטוחות ומתקדמות בפרט, הן ברמת המיגון בפני פגיעה אלימה (ירי וכו') והן מבחינת הבטיחות על הכבישים הלא-תמיד-משובחים המרשתים את רוסיה.מערכת ההינע הכפול כוללת דיפרנציאל מרכזי הננעל אוטומטית בהתאם לצורך העברת הכוח בין הגלגלים הקדמיים לאחוריים וכמו ב-LS600h גם ב-LS460 הוא מכויל להעביר 40% מהכוח אל הגלגלים הקדמיים ו-60% אל האחוריים.
סדרה LS של לקסוס היא ספינת הדגל של היצרן המיועדת להתחרות בראש ובראשונה בסדרות S ו-7 של מרצדס וב.מ.וו בהתאמה. ה-LS מוצעת כיום בארבע גרסאות: LS600h ו-LS600H בגרסה מוארכת וה-LS460 המוצעת מעתה כאמור גם בגרסת הנעה כפולה.