את המכונית הזו, "היפריון", הציגה סדנת פינינפרינה לראשונה בסוף השבוע האחרון במפגש פבל-ביץ'. מדובר ביצירה חד-פעמית על בסיס רולס-רויס דרופהד קופה, שהוכנה על-פי הזמנתו של לקוח אמריקני, אספן בשם רולנד הול. הול רצה מכונית יחידה במינה על בסיס מודרני שתזכיר בעיצובה את מכוניות הפאר המסוגננות מדור-הזהב של שנות ה-30. פרט מענין הוא שבדיוק לפני שנתיים, גם אז במסגרת אירוע היוקרה בפבל-ביץ', הציגה לראשונה פינינפרינה את פרארי P4/5, גם היא מכונית חד-פעמית שנוצרה בהזמנת אספן אמריקני.בצד המכני אין שינויים בהיפריון לעומת הרולס-רויס המקורית, אבל תא הנוסעים הוזז הרחק לאחור – לא פות מ-40 ס"מ – כדי ליצור את הפרופרוציות שאפיינו את המכוניות מאותה תקופה, עם זנב קצר וחרטום ארוך. בשל כך, במקום ארבעת המושבים המקוריים מסתפקת ההיפריון בשניים בלבד. המרכב עשוי ממשטחי קרבון, למעט הדלתות אשר עשויות... עץ. כן כן. לשם יצירתן, אגב, נעזרה פינינפרינה באנשי מקצוע מתעשיית היאכטות.
תא הנוסעים המקוצר החדש חייב גם תכנון גג מתקפל חדש, המאוחסן מתחת לכיסוי מאחורי המושבים העשוי גם הוא עץ בסגנון יאכטאי.
פרט חביב בהיפריון (השם, אגב, הוא שמו של אחד הטיטאנים מהמיתולוגיה היוונית) הוא שעון יעודי שתוכנן יוצר ספציפית עבור ההיפריון על ידי יצרן השעונים האקסקלוסיבי וידוע-השם Girard-Perregaux. השעון ממקום בלוח המחוונים וניתן לשליפה לצורך ענידה על היד.
לא ידוע כמה שילם הול עבור מכוניתו היחידה-במינה, אך בכל מקרה ספק אם הסכום יסייע לשפר משמעותית את מאזנה של הסדנה הותיקה, שמצבה הכלכלי אינו מזהיר. לפני כשבועיים, כפי שדיווחנו כאן, איבדה פיניפרינה את מנהלה, אנדרה פינינפרינה, נכדו של המייסד בטיסטה "פינין" פרינה. פינין, אגב, הוא ביטוי לצעיר או הקטן ביותר במשפחה בעגת אזור פיימונטה, מקביל ל"ג'וניור" באנגלית"; שם המשפחה שונה רשמית ב-1961 מפרינה לפינינפרינה, באישור לא פחות מנשיא איטליה דאז.