בתערוכת לוס אנג'לס, הנפתחת בימים אלו, תציג פולקסווגן קונספט תלת גלגלי מעניין בשם GX3. עיצובו של ה-GX3 מזכיר במידת מה את האקורייסר (EcoRacer) שהוצג בתערוכת טוקיו, אבל עוד יותר את פיז'ו 20CUP, שהוצגה בתערוכת פרנקפורט האחרונה. בשני המקרים מדובר בכלי רכב דו מושבייים, פתוחים עם שלושה גלגלים – שניים מלפנים ואחד מאחור. פיז'ו דיברו על גישה רייסרית וטכנולוגית, בפולקסווגן מכוונים על רעיון דומה אך משתמשים במילים אחרות, ''קירבה לאופנוע'' ו''מינימליזם''. ל-GX3 יש מנוע 1.6 ליטר המפיק 125 כ''ס ו-15.5 קג''מ, שלא היו נשמעים מעוררים במיוחד אלמלא הניעו גוף ששוקל 570 ק''ג בלבד (הפיז'ו, יש לציין, קלה וגם חזקה יותר).תיבת הילוכים עם שישה יחסי העברה מעבירה את הכוח לגלגל האחורי (בפיז'ו ההנעה קדמית) באמצעות הינע שרשרת וזרוע אחורית חד צידית. אלו מבססים את טענת פולקסווגן על הקשר האופנועי. נתון התאוצה מ-0 ל-100 עומד על 5.7 שניות, אומנם לא מהיר כמו אופנוע ספורטיבי, אך עדיין מדובר בנתון טוב יותר מלא מעט מכוניות חזקות יותר. נתון צריכת הדלק גם הוא לקוח מעולם האופנועים, כ-20 ק''מ לליטר אך נתוני הצמיגים ממש לא: 215/45 על חישוקי ''17 מלפנים ו-315/30 על חישוק ''18 מאחור. למרות שפולקסווגן טוענים שאין כוונות ליצר את התלת-אופנוע, השמועות בתעשייה טוענות שהקונספט יגיע לייצור ומזכירים מחירים נמוכים יותר ממחירה של גולף GTI בארה''ב.