הקטנוע הייחודי של ב.מ.וו, ה-C1, שייצורו הופסק ב-2002, כנראה שיעשה קמבק. זה לא יהיה ממש C1 וגם לא בדיוק ממשיך דרכו, אבל הרעיון להציע קטנוע עם הלוגו הכחול-לבן עוד לא נזנח; לפי מקורות שונים המתבססים על דבריו של מנהל חטיבת התנועה בחברת ב.מ.וו בצרפת, ג'אן מישל קרבה (Cavret), החברה מעוניינת להציע קטנוע מחודש, אולם בעל אופי אחר ובטוח יותר מהמוצע על-ידי היצרנים האחרים.ב.מ.וו C1, אשר היה מוכר גם בארץ (גם אם לא היה ממש נפוץ) הציע תחבורה בסיסית, מוגנת מפגעי מזג האוויר והסביבה יחד עם יכולת תנועה ככל הקטנועים, וזאת ללא צורך בחבישת קסדה. ארגון זק''א אף קיבל כמה קטנועים כאלו בסוף 2002, אולם ירידה בהיקפי המכירה וגם טענות על מנועים חלשים מדי הביאו לקץ הייצור בסוף 2002.

המחליף הרוחני יהיה בעל שלושה גלגלים, בדומה להארלי דוידסון עליו דיווחנו בעבר, אולם בדמות קטנוע מגודל. החברה שוקלת הצגת שלושה קטונעים בעלי נפחים שונים, כאשר לכולם יהיה אותו מבנה בסיסי. המנועים מפותחים יחד עם חברת רוטקס האוסטרית, וכוללים 4 שסתומים לצילינדר, קירור מים ותצורת V בזווית של 80 מעלות. הנפחים אשר יוצעו יהיו ככל הנראה 500 סמ''ק עם כ-33 כ''ס, 650 סמ''ק עם 55 כ''ס ו-800 סמ''ק עם 75 כ''ס. רחוק מאוד מה-C1 במחינת נפח המנוע (175 סמ''ק) ומבחינת המבנה (זוג גלגלים כמקובל), אולם רמת הבטיחות הגבוהה תישמר בזכות שלושה גלגלים, ABS (כפי שגם היה ב-C1) ואולי מערכות בקרה ושליטה נוספות.

היה והתלת קטנוע אכן ייוצג, מעניין אם יפגוש מתחרה מבית בדמות האופנוע של פולקסווגן? ימים יגידו...