חברת קאיה, הנישאת על גל של צמיחה ברחבי העולם (זהו המותג בעל קצב הגידול הגבוה ביותר באירופה ובארה''ב), תציג שלושה דגמים חדשים/מחודשים בתערוכת ז'נבה הקרובה. הקרניבל החדש, ששיווקו בגרסה ארוכה החל בארה''ב ב-2005 (תחת השם סדונה) עורך הופעת בכורה עולמית בגרסתו האירופית, שהיא קצרה יותר לא רק מהדגם האמריקני אלא גם מהקרניבל האירופי הנוכחי המוכר לנו (שגם הוא נקרא סדונה בשווקים מסויימים... רגע, לא להתבלבל). הממדים המקוצרים אמורים להתאים לטעם האירופי המעדיף מיניוואנים יותר קומפקטיים; עם זאת, הדגם החדש רחב וגבוה מקודמו המגודל ואמור להציע שפע מרחב פנים ונוחות. שבעת המושבים מסודרים ב-2-3-2, כאשר חמשת המושבים האחוריים ניתנים להזזה, כיוון זוית משענת הגב או קיפול, כל אחד בנפרד. הקרניבל החדש יוצע עם שני מנועים, אחד בנזין ואחד דיזל, בהספק דומה של 185 כ''ס – הנפחים ותצורת המנועים לא נמסרו. עוד פרט מעניין הוא מערכת היגוי משתנה המכונה VRS, ראשי תיבות של Variable Rack Stroke – להבנתנו, הגה עם יחס-מסירה משתנה להקלת התמרון בתנאים עירוניים של נסיעה איטית.
הסורנטו, רכב הפנאי/שטח המצליח של קאיה, עבר מתיחת-פנים שבמרכזה – מנועים חדשים וחזקים יותר. מנוע הדיזל 2.5 ל' מציע 170 כ''ס לעומת 140 כ''ס עד עתה, ובמקום מנוע הבנזין V6 הקודם בנפח 3.5 ל' יבוא מנוע ה''למבדה'' המודרני והחסכוני יותר של יונדאי (כפי שמותקן בסונטה החדשה, בין היתר), אשר מפיק יותר הספק – 235 כ''ס לעומת 192 – למרות נפח קטן יותר, 3.3 ל'. תא הנוסעים רוענן עם עיצוב חדש של לוח המחוונים והקונסולה המרכזית ושימוש בחומרים משופרים, ומאחור הוגדל מרווח-הרגליים באמצעות תכנון מחודש של המושבים.
הדגם השלישי שיוצג הוא קונספט-האצ'בק 5 דלתות המבוסס על סגמנט C, דהיינו משפחתיות. לדגם זה לא נמסרו כל פרטים נוספים וגם לא פורסמה תמונה.
פרטים מלאים ימסרו במהלך ימי העיתונות טרם פתיחת התערוכה, בסוף חודש זה.