לאחר שהשיקה את איביזה החדשה בגרסת 5-דלתות מגיע תורה של משולשת הדלתות להפציע. בסיאט החליטו להבדיל באופן משמעותי ומהותי בין הגרסאות ולהציג את משולשת הדלתות מראש כחמה וספורטיבית יותר. ואם לא די בכך, האיביזה SC – ראשי תיבות של SportCoupe – יושבת על פלטפורמה שונה: פלטפורמת הסופרמיני החדשה של קבוצת פולקסווגן בהופעת בכורה. ניכרת כאן השפעה עיצובית של מכונית התצוגה 'בוקנגרה'; האיביזה SC מצהירה על אורך כולל של 403 ס''מ, כ-5 ס''מ פחות מגרסת ה-5 דלתות, והיא גם נמוכה ב-1.7 ס''מ. הפרופורציות בהחלט נאות לטעמנו, ומשתלבות היטב עם המראה הכללי שהוא חריג, בולט ושונה.בשלב זה מקבלת ה-SC את היצע המנועים של גרסת ה-5 דלתות, אך יש חידוש אחד משמעותי: תיבת DSG עם 7 הילוכים. זו פעם ראשונה שתיבה מסוג זה מופיעה בקטגוריית הסופרמיני. בשלב מאוחר יותר תוצע ה-SC גם בגרסאות 'קופרה', FR ואי-אלו גרסאות המקדשות את החיסכון בדלק ומינימום פליטת הזיהום. כמו באיביזה 5-דלתות גם ב-SC מהווים 4 כריות אוויר ו-ESP בגדר ציוד בטיחות סטנדרטי. המכירה תחל (לפחות באירופה) לקראת הסתיו הקרוב.