הפעם זה היה מהר: פחות משלושה חודשים אחרי הצגת ה-207 ePure בתערוכת פריז מגיעה תור הגרסה הסדרתית של ה-207 פתוחת-הגג, יורשת ה-206CC. הקופה-קבריולה הקטנה המקורית היתה הצלחה גדולה עבור פיז'ו, עם מכירות של למעלה מ-360,000 יחידות, ופיז'ו מקווה להמשך ההצלחה עם ה-207CC. הבסיס המכני של ה-207 מעניק שיפור ניכר למרחב הפנים, עם בסיס גלגלים שגדל ב-10 ס''מ ל-2.54 מ'; בזכות זאת – כך טוענת פיז'ו – המכונית החדשה היא 2+2 אמיתית.הגג החשמלי הוא עכשיו אוטומטי לחלוטין, כאשר אין צורך להפעיל תפס ידני כדי לפתחו או לנעלו. בניגוד לדגם הקודם, הגג הפעם תוכנן על-ידי פיז'ו וגם ייוצר על-ידה, ולא בסדנת הולייז (שבעקבות זאת מוצאת עצמה בצורת רציניות, אגב, עם ירידה דרמטית בהיקף ההזמנות). משך הפתיחה/סגירה של הגג הוא 25 שניות. נפח תא המטען הוא 370 ל' כשהגג סגור, ו-145 ליטרים צנועים עם גג מקופל.
היצע המנועים השתנה מהותית (בהתאמה ל-207 החדשה, כמובן), וכולל שלושה מנועים שכולם בנפח 1.6 ל'. מנועי הבנזין, פרי הפיתוח המשותף עם ב.מ.וו עבור המיני החדשה, מפיקים 120 כ''ס או, בתוספת טורבו, 150 כ''ס; מנוע ה-HDI טורבו-דיזל מספק 110 כ''ס. כל המנועים מוצעים עם לתיבות ידניות 5 הילוכים, כאשר מנוע הבנזין האטמוספירי מוצע גם עם תיבה אוטומטית 4 הילוכים.
בתחום הבטיחות ניתן יהיה לקבל את ה-207CC עם עד 5 כריות אוויר: זוג קדמיות כמובן, זוג צידיות המיועדות להגן גם על הראש, וכרית חמישית המותגנת על מוט ההיגוי ומיועדת להגן על גפי הנהג התחתונות. עוד ברשימת האופציות ניתן למצוא מפזר-ריח (ניתן לבחור בין 7 ניחוחות שונים), ומערכת מיזוג – מכנית או בקרת-אקלים מפוצלת – היודעת לזהות מתי המכונית מופעלת עם גג פתוח ומתאימה את פעולתה בהתאם.
יש לציין כי העיצוב, שגורם ל-207 הרגילה להראות מסורבלת, דווקא עובד כאן היטב והמכונית נראית בכלל לא רע.
המסירות באירופה יחלו במרץ 2007.