כל יצרן מרכזי יותר או פחות שוקד על הצגת מכוניות ירוקות יותר, כאלו אשר פולטות פחות CO2 לסביבה (מה שאומר שהן גם צורכות פחות דלק). החל מלוטוס אקו, דרך שברולט וולט וכלה במכוניות עתיקות, כמו אותה אסטון מרטין של הנסיך צ'רלס הנוסעת על יין.ב.מ.וו למשל, שוקלת את החלפת מנועי ה-M5/M6 הנוכחיים לטובת מנועים חסכוניים ונקיים יותר. כן, מי היה מאמין – נתון צריכת דלק כמכוון החלטה במכונית M עתידית! במקום ה-V10 הנוכחי מדובר על V8 מוגדש טורבו, על בסיס מנוע ה-4.4 ל' של ה-X6 וסדרה 7 החדשה. עם קצת טיפול ואולי הגדלת נפח, לא תהיה בעיה להפיק ממנוע כפול-מגדשים זה יותר מההספק הנוכחי של מנוע ה-V10, שעומד על קצת מעל 500 כ''ס. למרות זאת צפוי שיפור בצריכת הדלק ובפליטת CO2, כי מנוע הטורבו החדש יעיל יותר מה-V10.

גם פרארי מצטרפת לעגלה הירוקה. על פי ראיון שנתן נשיא החברה (ויו''ר פיאט) לוקה די מונטזמולו לעיתון רכב גרמני, עד 2012 תוריד היצרנית האיטלקית את פליטת החלקיקים והמזהמים ב-40%. הדרך להורדת פליטה זו כוללת מנועי V6 (חזרה לימי הדינו??), עוד מנועים חדשים ואף הצגת פרארי היברידית ב-2015 עם מנוע 12 צילינדרים.

האם נראה נתוני פליטת מזהמים וצריכת דלק כחלק מוביל מקמפיינים פרסומיים עתידיים של יצרניות הרכב האקזוטיות?! עושה רושם שכן, בהחלט!