המכונית המהפכנית של שברולט – הוולט – אשר הוצגה בתערוכת דטרויט, ינואר 2007 מתחילה לקרום עור וגידים.
למכונית אשר משלבת הנעה חשמלית כעיקר ההנעה ומנוע בנזין (1.0 ל' טורבו, 3 ציל) משמש אך ורק לטעינת המצברים וכמסייע, נקבע מחיר יעד של עד 40,000 דולר ויעד מכירה של 10,000 יחידות תוך שנתיים (נובמבר 2010) ולהגיע ל-60,000 בשנת 2011. את היעדים האגרסיביים פרסם לא אחר מאשר סגן יו"ר הקונצרן, בוב לוץ, אשר הוולט נחשבת פרי טיפוחיו. אגב, המחיר המצויין אינו עממי במיוחד ומעמיד את החשמלית העתידית בטווחי המחיר בהם נמצאות כיום מכוניות כמו המרצדס R350, לקסוס RX400h, אודי Q7 3.6 ליטר וב.מ.וו 335i.שברולט וולט: תעלה סביב ה-40,000$סוגיית משך חיי הסוללה וזמן הטעינה טרם התבהרה אולם נראה כי משך חייה המובטח הנו 10 שנים והסוללה תוחכר משברולט. זמן הטעינה עומד עתה על 6 שעות ממקור מתח ביתי אמריקאי (110 וולט) המאפשר טווח נסיעה של כ-65 ק"מ מבוססי חשמל בלבד.
המחיר, הכמות, תאריכי היעד וכמובן היכולות הטכניות יתבהרו רק בעתיד, אולם הענק האמריקאי מטיל משקל רב על הצלחת מכונית זו, ולא שיש לו כרגע הרבה תקוות אחרות להאחז בהן.
האצת התוכניות לגבי הוולט העתידית משתלבת עם התוכניות של אופל לגבי המכונית החשמלית שלה – על בסיס הקונספט פלקסטרים – שאודותיה קראתם כבר כאן. אם ניתן להסתכל על התמונה הכוללת, על סמך המידע ההולך ומצטבר סביב "המכוניות החשמליות של GM", הרי שנראה כי בחלונות הגבוהים שם במטה החברה החלו להתעשת. עם תוכניות להציע משהו על בסיס הקונספט פלקסטרים סביב ה-30,000$ – הרי שיחד עם הוולט דנן, כבר מתחיל "להיבנות" ליין וירטואלי עתידי של מכוניות חשמליות מתוצרת הג'נרל. כאן מדובר כבר בליגת מחיר עממית יותר מהוולט המיועדת, בה שוחות כיום מתחרות דוגמת הקרייזלר טאון&קאונטרי, סאאב 9-3, פורד אקספלורר או אודי A4 2.0 ליטר טורבו.