שלשום נחתמה במילווקי-ויסקונסין ארה"ב, במטה חברת הארלי-דייוידסון, העסקה בדבר רכישת בעלות מלאה של זו האחרונה על יצרנית האופנועים האיטלקיה MV-אוגוסטה.העסקה כוללת תשלום של כ-109 מיליון דולר למשפחת קאסטיליוני המחזיקה ב-95% ממניות MV-אוגוסטה ולבעלי מניות נוספים, כמו גם כיסוי חובות שונים בסך של כ-70 מיליון דולר. על-פי ההודעה לעיתונות ימשיך קלאודיו קאסטיליוני לנהל את החברה עד 2016, כאשר שכרו והדיוידנדים שיקבל תלויים בהישגים הפיננסיים של החברה.
העסקה תיסגר סופית תוך מספר שבועות, לאחר סגירת העניינים הפיננסיים והמשפטיים הכרוכים בסוג עסקה שכזו. גם המעצב מאסימו טמבוריני ימשיך לעצב את דגמי החברה בעתיד (לא שאלו אותנו, אבל אנחנו ממש בעד...).
קבוצת MV-אוגוסטה מייצרת כיום 2 קבוצות אופנועים עיקריות: תחת המותג MV-אוגוסטה מיוצרים אופנועי-על ספורטיביים לכביש, אותם ניתן להגדיר בלא מעט צדק כ"פרארי של עולם האופנועים", לצד מותגים כמו בימוטה, דוקאטי, ביואל ועוד. תחת המותג קאג'יבה מוצעים אופנועים זולים ועממיים יותר, בכלל זה אופנועי שטח ואופנועים קלים, אותם אין בהיצע של MV-אוגוסטה.
אם לשפוט לפי דברי שני מנהלי החברות, הרי שמדובר במיזוג שאין טבעי ממנו; "אופנועים הם הלב, הנשמה והתשוקה של הארלי דייוידסון, ביואל ו-MV-אוגוסטה" אמר הבוס של הארלי דייוידסון ג'ים זימר (Ziemer). "לשתי היצרניות מוצרים מעולים, קשר קרוב ומיוחד עם לקוחותיהן ולקוחות נאמנים ללא תחרות. הן MV-אוגוסטה והן קאג'יבה הנם מותגים מוערכים מאוד באירופה ומזוהים עם יופי, יוקרה וכאופנועי ביצועים איטלקיים".
"אנו גאים מאוד באופנועי MV-אוגוסטה וקאג'יבה" אמר קאסטיליוני, מצידו. "לקוחותינו מחפשים את החוויה הייחודית המתקבלת ברכיבה על אופנועי הפרימיום שלנו ועם הבנתה העמוקה וארוכת השנים שלך הארלי דייוידסון עם נושא האמוציות אצל רוכבי האופנועים שלה, יחד עם הבנתה העמוקה בצד העסקי של ייצור אופנועים, אני בהחלט אופטימי לגבי עתיד שני המותגים שלנו" מסכם קלאודיו קסטיליוני חזון אופטימי.
קבוצת MV-אוגוסטה מפיצה או מוצריה באמצעות כ-500 סוכנים ברחבי העולם, כאשר השוק העיקרי והגדול ביותר נמצא באירופה. בכוונת הארלי דייוידסון להמשיך ולהפעיל את הקבוצה האיטלקייה ממרכזה שבוארזה-איטליה כאשר "צעדי הייעול הראשונים יהיו החלפת ההנהלה וחידוש הייצור הסדרתי", אשר כמעט ונעצר לחלוטין לאחרונה, בשל הקשיים הכלכליים של הקבוצה.