מכונית העל המיועדת של לקסוס – ה-LF-A – מתקרבת לייצור, ובכך אין חדש. גם המפרט הטכני – כפי שפורסם עד כה – מבטיח שלא תהיינה פאדיחות בסעיף הביצועים, הודות למנוע 5.0 ליטר V10 שיציע סביב ה-500 כוח-סוס. מה שכבר ''מובטח'', לפחות על-פי הדלפות רשמיות למחצה מלקסוס עצמה, היא המהירות המרבית, שתעמוד על לפחות 320 קמ''ש.
מה שבהחלט מפתיע הנו תג המחיר הצפוי למכונית העל היפנית המיועדת: ''לפחות 200,000$'' כאשר מקורות מתוך לקסוס-יפן אף מדברים על 225,000$ שיידרשו עבור הגרסה הסדרתית של ה-LF-A. אלו כבר מספרים מליגת העל והמאפיינים אקזוטיקה אמיתית מאיטליה, כאשר במחיר כלולים לא רק האיכויות, היכולות והעיצוב של אותן יצירות מופת נוסעות, אלא – ואת זה יתקשו לספק בלקסוס – לא מעט מורשת, היסטוריה מפוארת וניסיון ארוך בשנים בליגה העליונה של המכוניות.לקסוס LF-A: מעל ל-200,000$?!רק לשם ההשוואה נציין כי תג מחיר כזה יעמיד את הלקסוס LF-A בעמדה בה ייאלץ להביט היישר ללבן שבעיני לא מעט יצירות מרשימות ומפורסמות, שרובן אפילו זולות ממנה, ובפער משמעותי. הנה כמה דוגמאות: למבורגיני גלארדו קופה (180,000$, בארה''ב), בנטלי קונטיננטל GT קופה (176,000$), פרארי F430 (החל ב-173,000$ לקופה), פורשה 911 טורבו (126,000$) ויש עוד.
תג המחיר הגבוה בהחלט מעלה את רף הציפייה למכונית-העל היפנית היקרה לגבהים בהחלט משמעותיים עבור לקסוס, שכבר עתה, עם דליפת צפי המחירים ל-LF-A נשמעים קולות בסגנון ''כדאי מאוד שבמחיר הזה זו תהיה באמת יצירה מיוחדת...''. וזה – להזכירכם – כשמדובר בקופה; את הרודסטר – גרסה שתושק מאוחר יותר לצד ה-LF-A קופה – הס מלהזכיר, אך סביר להניח שהיא לא תהיה זולה מהקופה, בלשון המעטה.