לפני כחודש הוכרזה מתיחת פנים לדור הרביעי של רנו קליאו, ארבע שנים לאחר הצגתו. כעת הכריזה רנו גם על שינויים בגרסאות הספורטיביות של הקליאו.
השינויים החיצוניים אינם רבים, וכוללים שבכה תחתונה מעודכנת עם פנסי ערפל בהשראת R.S 16 קונספט, פנסים חדשים וחישוקים שונים ("17 ו-"18, לפי הגרסה). השינויים בתא הנוסעים זהים לאלה שנעשו בגרסאות הרגילות.
בתחום הדינאמי, יוכלו הלקוחות לבחור בין שלושה סוגי שלדה: 'ספורט', 'קאפ' ו'טרופי'; זו האחרונה מונמכת ב-20 מ"מ מלפנים וב-10 מ"מ מאחור. כיול השלדות מיועד, בהתאמה, לנהיגה יום-יומית, נהיגה ספורטיבית ומסלול. את ה-R.S משרת מנוע ה-1.6 ליטר טורבו המוכר, וזה מפיק כמו בעבר 200 כ"ס ב'ספורט' וב'קאפ' ו-220 כ"ס ב'טרופי'.
מתיחת פנים לקליאו RS
צילום: מנהל
רנו פרסמה נתוני ביצועים רק לטרופי; זו מאיצה מ-0 ל-100 תוך 6.6 שניות והמהירות המרבית היא 235 קמ"ש. התיבה, בשלוש גרסאות השלדה, היא הדו-מצמדית של רנו עם 6 הילוכים. ל-R.S שלושה מצבי נהיגה ('נורמל', 'ספורט' ו'רייס') ובקרת שיגור.
בנוסף, מציגה רנו את רמת הגימור GT Line, הכוללת פריטי עיצוב חיצוניים בהשראה ספורטיבית, כמו גימור כהה למפלטים, חישוקים שונים ועוד.
חברת קרסו, יבואנית רנו בישראל, מסרה כי הקליאו R.S תגיע ארצה בגרסאות ה-200 כ"ס לקראת סוף השנה. עם זאת, לא נשללת האפשרות שגם גרסת 'טרופי' הבכירה תגיע לכאן, כך קרסו.
מתיחת פנים לקליאו RS
צילום: מנהל