לא ברור אם ב'מאיר' התקנאו ברשימת המכוניות היקרות מדי שלנו, או שמדובר במקרה, אבל הם משיקים רמת אבזור חדשה ל-HR-V, 'אקזקיוטיב', במחיר של 160,000 שקלים.
כחצי שנה אחרי שהשיקה את ה-HR-V ברמת אבזור בודדת ומחיר של 139,000 שקלים - המחיר הגבוה בקטגוריה - מוסיפים אנשי 'מאיר' רמת אבזור גבוהה, ויקרה, יותר. תמורת 21,000 שקלים נוספים מציעה רמת האבזור החדשה תאורת דרך (LED מלא) אדפטיבית, התרעת סטייה מנתיב, התרעה על סכנת התנגשות מלפנים ומערכת לזיהוי תמרורים, עם אפשרות להגבלה אוטומטית של מהירות הנסיעה בהתאם לתמרורים שזוהו. בלימה אוטונומית במהירות עירונית יש, כזכור, כבר ברמת האבזור הבסיסית.
הונדה HRV
צילום: מנהל
כמו כן כולל האבזור ב'אקזקיוטיב' מסך מגע מקורי ("7) עם ממשק 'הונדה קונקט' במקום מסך המגע בהתקנה מקומית של גרסת הבסיס;ריפוד משולב עור, גג שמש פנוראמי, כניסה והנעה ללא מפתח, מנופי העברת הילוכים מההגה, מצלמת רוורס מקורית (ולא בהתקנה מקומית, כמו בגרסת הבסיס), חלונות כהים, בקרת אקלים דו-אזורית, 2 שקעי USB ושקע HDMI (לטובת צפייה ותפעול סרטוני וידאו ממסך המגע – כל עוד הרכב בעמידה), חישוקי "17 ומסילות גג. תא המטען ברמת האבזור הגבוהה מעט קטן יותר מאשר בבסיסית - 393 ל' לעומת 431 ל', כנראה בגלל הבדל בגודל הצמיג הרזרבי.
נראה שבהונדה מתעקשים לנסות ולהציב את ה-HR-V מול חברי קטגורית הפנאי-קומפקטי הגדולה יותר. רמת האבזור הבסיסית קיבלה מחיר דומה לשל גרסאות הבסיס של הספורטאג' והטוסון, ואילו ה'אקזקיוטיב' מקבלת מחיר שמציב אותה ישירות מול גרסאות ה-2.0 ל' של הצמד הנ"ל (ורכבי פנאי קומפקט נוספים, כגון הקאדג'אר), שהינם גדולים וחזקים יותר.
הונדה HR-V
צילום: מנהל