ב-27 לאוגוסט, ביום שבת האחרון, נשבר שיא הקפיצה למרחק בטנדרים. ברייס מנזיס (Bryce Menzies), נהג מירוצים אמריקאי, חבר לרד בול, יצרנית משקאות האנרגיה – הפעילה מאוד בתחום האקסטרים וגם בספורט המוטורי (פורמולה 1, למשל) – כדי לשבור את שיא העולם לטנדרים בקפיצה לרוחק.
האיש, המימון, הטנדר – קטגוריית פרו2, משופר, 900 כ"ס, לאחר שינויים במתלים ובאיזון הכלי – ודרך מקפצה בעיירת רפאים קבעו שיא עולם חדש בקפיצה לרוחק לטנדרים: 115.58 מטרים (379.2 רגל).
השיא הקודם, אגב, שייך לטאנר פאוסט (Tanner Foust) – ואם השם שלו נשמע לכם מוכר, זה הגיוני, שכן הוא אחד המנחים של טופ גיר אמריקה. לפני חמש שנים עבר פאוסט 101.2 מטרים באירוע אי שם במרכז המסלול האובלי של אינדיאנפוליס. הטנדר הוא למעשה רכב טרופי טראק ששייך ליצרנית הצעצועים "Hot Wheels". טאנר זינק מגובה של עשר קומות, תפס מהירות וזינק אל האופק. זווית הצילום ממחישה היטב את השהייה באוויר ואת המרחק. הנחיתה לא הייתה אלגנטית, אבל טאנר לא איבד שליטה.
אבל צמד הקפיצות הקודם נראה מבוית וידידותי לסביבה בהשוואה לקפיצה שנועדה לקבוע שיא מרחק לראש גורר. אמנם המרחק קטן ביותר מחצי (50.9 מטרים), אבל לראות דבר כזה מקבל זמן אוויר – זה נראה ממש שגוי. מילא ששבירת השיא נעשתה באמצע מקום שנראה כמו שכונה שלווה, אבל נהג המשאית שבר סרן בנחיתה והיה קרוב מאוד לרסק בית – וכל אלה מקנים לקפיצה את תואר "שבירת השיא המרהיבה ביותר".