המירוץ הראשון בסבב החמישי באליפות ה-GT CUP, נערך במסלול וללונגה (VALLELUNGA), הסתיים בהצלחה נוספת מבחינת בר ברוך. במדידות הזמנים, שנערכו ביום שישי, קבע בר את הזמן הרביעי בטיבו וליאנג, שותפו למכונית, קבע את הזמן השביעי. המשמעות היא שביום שבת הם זינקו מהמקום הרביעי, ובמירוץ שיערך היום הם יזנקו מהמקום השביעי.
איטליה GT CUP: בר ברוך שוב על הפודיום
צילום: מנהל

שניים רבים, השלישי לוקח
מעט לפני הזינוק למירוץ הראשון, אתמול (10.9), השמיים נצבעו אפור וגשם זלעפות החל לרדת. למרות הגשם, עבר הזינוק ללא תקלות, והרביעייה הראשונה, כולל בר, בורחת לשאר המתחרים. בר מצליח לנצל את הקרב הלוהט על המקום השני כדי להתגנב ולעקוף את הנהג שהיה במקום השלישי (אדריאן זאוב, נהג מבחן של למבורגיני!). מספר הקפות לאחר מכן, בר עוקף גם את המכונית השנייה ומטפס למקום השני.
איטליה GT CUP: בר ברוך שוב על הפודיום
צילום: מנהל

אלא שזאוג, שהצליח לטפס למקום השלישי, לא מוותר, והוא נאבק עם בר על המקום השני. קרב שנגמר במגע בין המכוניות ועקיפה של זאוג את בר. בשלב זה מבצעת הקבוצה החלפת נהגים מתוזמנת היטב, שמאפשרת לליאנג לצאת אל המסלול כאשר הוא במקום השני, אך הוא לא מצליח לשמור על המיקום ונעקף - אך עדיין מסיים, כאמור, על הפודיום.
איטליה GT CUP: בר ברוך שוב על הפודיום
צילום: מנהל

שיהיה במזל! ואנו מחזיקים אצבעות למירוץ הקרוב שיחל היום בשעה 16:25.

אליפות ה-GT CUP האיטלקית נערכת בהשתתפות 18 מכוניות מדגמי למבורגיני הוראקאן, פרארי 458 ופורשה 911. בר ברוך, הנמצא תחת חסות למבורגיני ב'תוכנית פיתוח הנהגים של למבורגיני', מתחרה בקבוצת ונצ'נזו סוספירי (בשילוב קבוצתו ISRAEL F1) ונוהג בלמבורגיני הוראקאן.

איטליה GT CUP: בר ברוך שוב על הפודיום
צילום: מנהל