מיצובישי תציג בתערוכת פריז (29 לספטמבר עד ה-16 באוקטובר) את ה- GT-PHEV קונספט - רכב פנאי היברידי המרמז על הדור הבא של רכבי הפנאי של המותג.
ה-GT הם ראשי תיבות של גראונד טורר (Ground Tourer). בדרך כלל ראשי התיבות GT מייצגים את המינוח Grand Tourer המתייחס למכוניות המתאימות לכיסוי מרחקים גדולים במהירות, אולם כאן המינוח שונה - תמוה משהו, דווקא לאור העובדה שהיצרן כן טורח להדגיש שמדובר במכונית המותאמת לגמיעת מרחקים גדולים.
מיצובישי GT-PHEV קונספט
צילום: מנהל
בין אם ה-GT הוא שותף לגמיעת מרחקים או לא, נראה שמערכת ההנעה כן מסוגלת לתת כיסוי לכוונות בכל הקשור למרחקים. זאת, מאחר ול-GT ישנה יחידת הנעה היברידית מדור חדש, המורכבת משלושה מנועים (מנוע אחד לסרן הקדמי, ושני מנועים לסרן האחורי) וזו אמורה להציע טווח נסיעה של 1200 ק"מ - מתוכם 120 ק"מ על חשמל בלבד. ההנעה, כמו שניתן להבין, כפולה וקבועה.
מערכת מתוחכמת נוספת בה חמוש ה-GT זו מערכת לזיהוי תנאי נסיעה. מדובר על מערכת הקוראת את פני הדרך (באמצעות חיישנים ומצלמות) המסונכרנת מול רשת האינטרנט, שביכולתה לזהות את מצב פני הדרך. הזיהוי יאפשר למערכת הבקרה לבצע מיטוב למערכת ההנעה - הן בשביל למקסם את יכולת השליטה של הנהג ברכב גם בתנאים קשים, והן לטובת הגברת יעילות מערכת ההנעה ובכך לחסוך בדלק.

מיצובישי GT-PHEV קונספט
צילום: מנהל