שנת 2016 היא שנה מוצלחת ללגיונרים הישראלים בתחום המוטורי. רוי ניסני עושה חיל בפורמולה V8 ורשם כבר שני ניצחונות ופעמיים מקום שני; אלון דאי ממשיך את מסע הניצחונות שלו מ-2015 בנסקאר אירופה והחל להתחרות באמריקה; ובר ברוך סיים חמישה מירוצים על הפודיום, שלושה מהם במקום הראשון – עניין שמשך את תשומת ליבם של ראשי למבורגיני.
ניצחון לבר ברוך באליפות אירופה Super Trofeo
צילום: מנהל
וכך יצא שבר ברוך קיבל שיחת טלפון מג'ורג'יו סנה, האחראי על הספורט המוטורי בלמבורגיני, שהודיע לו כי נבחר לייצגם בסבב הגרמני של ה-Super Trofeo, ליגה ייעודית לרכבי למבורגיני. ברוך נבחר להיות בקטגוריית ה- Pro-Am, ולא ה-Pro הבכירה, מכיוון שאינו מכיר את המסלול וזו לו הפעם הראשונה בסבב זה.
שני מירוצים נערכו בסוף השבוע, הראשון ביום שבת, והשני ביום ראשון - בדומה לאליפות איטליה במכוניות GT בה מתחרה ברוך. המירוץ התקיים במסלול הנורבורגרינג GP, מסלול בו אין לברוך כל ניסיון (אפילו לא התאמן בו) ושותפו למכונית היה נהג המירוצים קיי קוזולינו - מבכירי נהגי למבורגיני. 42 מכוניות השתתפו במירוץ, מתוכן 16 בקטגוריית ה-Pro-Am. במדידות הזמנים נקבע כי למירוץ הראשון יזנקו מהמקום השביעי הכללי (ומהמקום הראשון בקטגוריית ה-Pro-Am). למירוץ השני נקבע כי יזנקו מהמקום העשירי הכללי והשלישי בקטגוריה שלהם.

ניצחון לבר ברוך באליפות אירופה Super Trofeo
צילום: מנהל
קוזולינו זינק היטב, שמר על מקומם בראש הקטגוריה (Pro-Am) ואף עקף מתחרים מהקטגוריה הבכירה יותר. החילוף בין הנהגים בוצע כאשר הצוות במקום השלישי הכללי, אך בגלל נזק שנגרם לרכב כאשר קוזולינו התחרה, נפגע הכיול אליו היה רגיל בר. זה עלה לו במקום אחד בדירוג הכללי, אך למרות זאת הצליח לקבוע את זמן ההקפה השני בטיבו בחלק השני של המירוץ. אך מה שיותר חשוב – הוא הצליח לשמור על המקום הראשון בקטגורית ה-Pro-Am.
פעם ראשונה בליגה, פעם ראשונה על המסלול - ויש גביע.
ניצחון לבר ברוך באליפות אירופה Super Trofeo
צילום: מנהל
אל המירוץ השני זינקו כאמור מהמקום העשירי הכללי וההתחלה נראתה מבטיחה, עם עקיפה של מתחרה מהקטגוריה שלהם – אך אז כשלה תיבת ההילוכים, והם נאלצו לפרוש מהמירוץ.

במירוץ הבא, כך הודיעו לברוך, הוא כבר יזנק כ-Pro...
ניצחון לבר ברוך באליפות אירופה Super Trofeo
צילום: מנהל