אודי חשפה את האייקון (Aicon), מכונית תצוגה חשמלית ובעלת יכולת נסיעה אוטונומית - ללא נהג אנושי. המכונית מהווה הצצה לכיוון אליו לוקחת אודי עם הרכב האוטונומי, אותו הבטיחה להביא לייצור במחצית הראשונה של העשור הבא.
האייקון היא מכונית גדולה מאוד. עם אורך כולל של 544 ס"מ ובסיס גלגלים באורך 347 ס"מ, היא גדולה משמעותית מה-A8 החדשה - אפילו מול גרסת בסיס הגלגלים הארוך (313 ס"מ), לה אורך כולל של 530 ס"מ. למכונית התצוגה רוחב של 210 ס"מ (15 יותר מ-A8) וגובה של 151 ס"מ (4+).
אודי אייקון
למרות המידות הנדיבות, האייקון תוכננה לארבעה נוסעים - בעיקר כדי לאפשר לכל אחד מהם מרחב נדיב ויכולת תנועה בתוך תא הנוסעים. לכן גם המושבים ניתנים לכיוון בכל דרך שתרצו, ובחירה בעיצוב מינימליסטי בפנים חוסכת אף היא לא מעט מקום.
אודי אייקון
למכונית התצוגה הנעה חשמלית, עם ארבעה מנועים (אחד לכל גלגל) והספק מרבי של 354 כ"ס. אודי לא מפרסמת מהי קיבולת המצברים, אך מציינת כי טווח הנסיעה של האייקון עומד על בין 700 ל-800 ק"מ בין טעינות. יותר ממספיק לשימוש יומיומי, גם כרכב שיתופי. טעינת המצברים ל-80% באמצעות עמדת טעינה מהירה, אורכת כ-30 דקות.
אודי אייקון
האייקון לא מיועדת לייצור סדרתי, אך תשפיע כפי הנראה על עיצוב דגם סדרתי - שנמצא עוד מספר שנים הרחק מפס הייצור. לצידה אודי חשפה גם שם חדש לרכב התצוגה אי-טרון ספורטבק (e-tron Sportback) שהוצג בערוכת שנגחאי באפריל שעבר. הוא יכונה מעתה "איליין" (Elaine), וצפוי להפוך לדגם סדרתי בשנה הבאה.
אודי איליין (e-tron ספורטבק לשעבר)
לאיליין שלושה מנועים חשמליים (אחד קדמי ושניים אחוריים), עם הספק משולב של 435 כ"ס וטווח נסיעה של "יותר מ-500 ק"מ", כך אודי. מלבד שינוי השם, דגם התצוגה נותר כפי שהוצג בסין וצפוי להגיע בשינויים קלים יחסית לייצור, כמתחרה לטסלה מודל X. בשלב זה לא ברור אם היכולת האוטונומית המתקדמת שלו (רמה 4 שאינה חוקית לשיווק כרגע) תוצע גם בגרסה הסדרתית.