סוזוקי ויטארה 2017 - אוטו

סוזוקי ויטארה 2017 יד שניה

סוזוקי ויטארה 2017 יד שניה

קטגוריה: פנאי/שטח קטן
גירסה מומלצת:
18.1 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2015

סוזוקי ויטארה 2017 יתרונות וחסרונות

יתרונות עיצוב חיצוני, אבזור (בגרסת 4X4), תנוחת נהיגה גבוהה וטובה, תא מטען, צריכת דלק.
חסרונות איכות חומרים, עידון, נוחות נסיעה סבירה-טובה, בידוד רעשים, רגישות לרוחות צד, מחסור במערכות בטיחות מקוריות מתקדמות (שקיימות בדגם).
בשורה התחתונה למרות הקרבה במכניקה, ויטארה שונה מספיק מקרוסאובר כדי להציע משהו אחר.

סוזוקי ויטארה 2017 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד

  • רקע כללי

    אחרי שנים ארוכות של קפאון, סוזוקי ויטארה זכה בדור חדש. אבל בעוד הדורות הראשונים התמודדו בקטגוריה הפנאי הקומפקטית עם ממדים דומים לפיג'ו 3008, הדור החדש ירד קטגוריה, לממדים של סיאט ארונה. הרעיון הוא להפוך את ויטארה מחיית שטח לקרוסאובר אופנתי. שם נמצאים הלקוחות ושם מצוי הכסף. לכן הוא גם ויתר על יכולת השטח המצוינת של קודמו.

    זהו דור רביעי לדגם ששיווקו בעולם החל ב-2015, עלה לישראל באוגוסט אותה שנה ולא השתנה מהרגע שהגיע. הוא החליף דגם שהתגלגל במשך למעלה מעשור, וביחס אליו מציע פלטפורמה שונה, יחידות כוח אחרות וממדים קטנים משמעותית. הפלטפורמה משותפת לסוזוקי קרוסאובר, כשגם ביחס אליו ויטארה קצר ומציג בסיס גלגלים של 250 ס"מ – 10 ס"מ פחות מאשר בויטארה.

    בחזית שוכן אותו מנוע שנמצא בקרוסאובר: בנזין בנפח 1.6 ל' שמפיק 120 כ"ס. תיבת ההילוכים שונה: אוטומטית פלנטרית עם שישה הילוכים בויטארה לעומת אוטומטית רציפה בקרוסאובר. כדי בכל זאת לשמור אל מורשת העבר, הוא מוצע גם בהנעה כפולה (All Grip), אבל ללא הילוך כוח שהיה בדור הקודם.

    יש שתי רמות גימור, אחת להנעה קדמית ואחרת להנעה כפולה. שתי רמות הגימור לא השתנו מיום השקת הדגם בארץ ופירוט תכולתן ניתן לראות בדף הדגם של שנת 2015. לויטארה ציון של 5 כוכבי בטיחות מטעם ארגון EuroNCAP, אבל הוא נבחן עם מערכת בלימה אוטונומית, שלא מוצעת בארץ, ובמקומה יש רק מערכת התרעה של מובילאיי.

  • עיצוב ונוכחות

    סוזוקי ויטארה 2017 נראה גדול ממידותיו ומשדר קשיחות ושטח, עם פרופורציות נכונות שכוללות תא מנוע ארוך.

  • תא נוסעים ומטען

    למרות שחלק מהפרטים הקטנים מוכרים מהקרוסאובר, תא הנוסעים נראה מודרני. איכות החומרים לעומת זאת פשוטה וחלק מהפקדים כמו גם מערכת השמע, נראים מיושנים. גרסת ההנעה הכפולה מאובזרת יותר.

    המבנה הרבוע והגבוה של תא הנוסעים, מעניק מרווח ראש נדיב מלפנים ומאחור. מרווח הברכיים טוב מלפנים, סביר מאחור (בשל בסיס גלגלים קצר יחסית של 250 ס"מ). המושבים עצמם נוחים והישבה גבוהה. תא המטען גדול.

     

  • מנוע וביצועים

    היכולת טובה ממה שרומז נתון התאוצה הקלאסי, ויטארה אינו מרגיש איטי, גם אם התיבה נוטה לעיתים לטפס מהר להילוכים הגבוהים (מצב ספורט פותר זאת). במאמץ המנוע רועש, והתחושה מעט כבדה, כשצריכת הדלק מצוינת ומהטובות בסגמנט.

  • נוחות והתנהגות

    רצף פגמים קטנים וחיבורי כביש מורגש לעיתים יותר מהצפוי וגם נשמעים רעשי מתלים. כך שנוחות הנסיעה הכללית סבירה-טובה. בתחום בידוד הרעשים (כביש, רוח ומנוע) היכולת בינונית, אבל דומה לקיים בקטגוריה.

    סוזוקי ויטארה 2017 מגיב היטב להפניית ההגה וגם אם האחיזה אינה גבוהה במיוחד, התחושה עדיין בטוחה. במהירויות כביש 6 מורגשת לעיתים רגישות לרוחות צד.

    נוחות הנסיעה בשבילים טובה, והיכולת גם אם פחות טובה מבעבר, עדיין טובה יותר מרוב במתחרים בקבוצה.

     

  • תמורה למחיר

    ויטארה מכוון היישר לקטגוריה הקטנה והרכה, ומציג הצעת הגשה עם כמה מגרעות אבל סה"כ מצוינת שגם מתומחרת היטב. בתחרות אוטו השנה 2017 הוא נבחר לטוב מסוגו בקטגוריה (רכבי פנאי קטנים). הגרסה העדיפה היא גרסת ההנעה הכפולה.

  • התפלגות מכירות

    לפי נתוני איגוד יבואני הרכב, בשנת 2017 הגרסה הנמכרת הייתה GLXV 1.6 ליטר עם כ-1600 יחידות.

    אחריה גרסת GLX 1.6 עם כ-1200 יחידות.

  • מה חדש בסוזוקי ויטארה 2017

    אין שינוי בדגם בשנה זו (ולמעשה מיום השקת הדגם ב-2015).

  • סיכום

    ויטארה מרחיב את גבולות הפנאי הקטן ומאפשר יצאה למסע מעט עמוק יותר בשטח.

סוזוקי ויטארה 2017 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה
סוזוקי ויטארה גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר מחירון
1586
119
889
-
1586
119
947
-
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות ומבחני דרכים סוזוקי ויטארה

ברשותך סוזוקי ויטארה?

ציון ותגובת גולשים

מתקדמים לרכב הבא?

זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר

auto image

כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.99%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5