מי שחובב מכוניות כנראה מכיר את הסופרבול – גם אם אינו מתעניין בפוטבול האמריקאי. המשחק, אירוע הספורט היחיד החשוב ביותר בארצות הברית, אחראי לאחד משידורי הטלוויזיה הנצפים ביותר (אם לא ה-) ומכאן לפרסומות שמחיר שידורן הוא הגבוה ביותר בעסק. לפעמים אפילו יותר.
המשחק שיפגיש את אלופת ה-AFC (ניו אנגלנד פטריוטס) עם אלופת ה-NFC (אטלנטה פלקונס) ויקבע מי תהיה אלופת ה-NFL, ייערך ב-5 לפברואר, ולפי התחזיות יצפו בו השנה למעלה מ-100 מיליון צופים. הבאנו ארבע פרסומות שנוצרו עבור הסופרבול, של יצרני מכוניות כמובן.
לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.