שבועות ספורים אחרי שחשפה את הקאיין החדש, פורשה מציגה גם את גרסת העל של המשפחה - הטורבו. זוהי הגרסה החזקה והיקרה ביותר לפי שעה של רכב הפנאי, והיא תציע הפעם 550 כ"ס ושורה ארוכה של שדרוגים ביחס לדור הקודם.
עיצובית כנראה שתתקשו לזהות את ההבדלים, אז נספר רק כי לטורבו בתי גלגלים גדולים יותר, שינויים קלים לפגושים וליחידות התאורה, חישוקי "21 תקניים (עם צמיגי 285/40 מלפנים ו-315/35 מאחור) ולראשונה ספויילר אחורי מתכוונן חשמלית. הספויילר, בהשראת זה של ה-911, יסייע לכושר הצמדה עדיף ואף תורם לקיצור מרחק הבלימה - שני מטרים פחות ממהירות של 250 קמ"ש לעמידה, בהשוואה לקאיין ללא הספויילר.
טורבו בכל הכוח: פורשה קאיין עם 550 כ
צילום: מנהל
מתחת למכסה המנוע פורשה קאיין טורבו מציע מנוע טווין-טורבו בנפח 4.0 ליטר ועם שמונה צילינדרים ב-V. יחידת הכוח החדשה מפיקה 550 כ"ס - 30 יותר מבדור הקודם (וזהה לגרסת הטורבו S הקודמת) - ומומנט מרבי של 78.4 קג"מ (שניים יותר). בסיוע תיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה, הטורבו מאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.1 שניות, ועם חבילת ה"ספורט כרונו" (הכוללת בקרת יציאה מהמקום) יורד אף מארבע שניות - ליתר דיוק 3.9 מעמידה ל-100 קמ"ש. המהירות המרבית עומדת על 286 קמ"ש בכל מקרה. פורשה צפויה להציע בקרוב גם גרסת טורבו S חזקה עוד-יותר.
טורבו בכל הכוח: פורשה קאיין עם 550 כ
צילום: מנהל
לדור החדש מתלי אוויר אדפטיביים עם אפשרות לבחירה בשישה גבהים - החל מנמוך לטובת היכולת הדינמית בכביש, ועד לגבוה לטובת נסיעת שטח. פורשה לא מפרסמת בשלב זה את מרווח הגחון בדור החדש. כן נמסר כי לטורבו מערכת פליטה ייחודית עם פתחים כפולים, היגוי אחורי ובלמים משודרגים (כולל אפשרות לבלמים קרמיים בתוספת תשלום).
טורבו בכל הכוח: פורשה קאיין עם 550 כ
צילום: מנהל
שיווק הגרסה הבכירה יחל באירופה במקביל לדגמים הרגילים, כבר בסוף השנה הנוכחית. מחירה יעמוד על החל מ-138,850 יורו בגרמניה כולל מסים מקומיים (כ-585,000 שקל). לישראל הטורבו צפויה להגיע בינואר 2018, יחד עם יתר הגרסאות, ועם תג מחיר משוער של 1.2 מיליון שקל.