ביום ראשון (30 ביולי), ירין ושטרן וקבוצת Griiip עשו זאת שוב, כאשר חצו ראשונים את קו הסיום בליגת הפורמולה X. כבר באימונים שנערכו ביום שבת היה זה שטרן שקבע את הזמנים המהירים ביותר, וזאת למרות בעיות חשמל שפקדו את המכונית. הבעיות לא נפתרו, והובילו לכך שבסבב מדידת הזמנים שטרן לא הצליח להשלים הקפה כראוי. התוצאה - זינוק מהמקום האחרון, ה-12 במספר.
התקלה אותרה לבסוף רק עשרים דקות לפני המירוץ. בהקפה הראשונה שטרן עקף ארבעה מתחרים וכך אט-אט מצא עצמו במקום השני. הקרב על המקום הראשון היה עיקש, שם נמצאה מכונית מקטגוריית פורמולה 3, אך למרות פערי ההספק הצליח ירין לעקוף תוך שהוא מגדיל את הפער עד לסיום.

סבב הפורמולה X האיטלקי הינו אליפות פתוחה למכוניות פורמולה - בה מתחרות מכוניות מקטגוריות שונות, בהן פורמולה 3, פורמולה רנו ופורמולה מאסטר. אלו מחולקות לקטגוריות שונות לפי נפח המנוע וההספק, מהמכוניות החלשות ביותר (קטגוריה F, בה התחרה שטרן), ועד ל-A.
מכוניתה של הקבוצה הישראלית, שמכונה "G1", מפיקה 180 כ"ס מנפח של 1.0 ליטר, בעוד שכלי הרכב החזקים ביותר שהשתתפו באירוע, פורמולה F3 השייכים לקטגוריה B, מפיקים יותר מ-250 כ"ס מנפח של 2.0 ליטר.
ירין שטרן ניצח שוב בפורמולה X
צילום: יח"צ