באחת מהפגישות שערכתי בבית קפה ברוטשילד עם חבר קרוב, הבחנתי בקופסת סיגריות חדשה בשם Dunhill. שאלתי אותו אם הוא קנה אותה בדיוטי-פרי והוא התחיל לספר לי ארוכות על הייחודיות של הסיגריה בכל מיני קטגוריות שלא חשבתי עליהן בכלל לפני כן.
 
ואז זה גרם לי לשאול את עצמי: כמה טוב אנחנו מכירים את ויודעים על הסיגריה והטבק שאנחנו מעשנים? מה הופך טבק לאיכותי יותר? ויותר חשוב, מה ההבדל בין סוגי המותגים השונים. קצת מחקר על המותג והבנתי מה ההבדל בין טוב לטוב יותר, ומה הופך סיגריה למצוינת.
 
כמה פעמים חותכים את הטבק?
הטבק בסיגריה נחתך מספר פעמים, על מנת שיוכל להידחס לתוך הסיגריה, אבל לא רק. מסתבר שככל שהטבק נחתך יותר פעמים – כך הוא נחשב לאיכותי יותר. מספר החיתוכים מחושב לפי אינץ' רבוע, ובמותג הסיגריות DUNHILL הוא נחתך 46 פעמים, מספר גבוה במיוחד, עד פי 2 מסיגריות רגילות, דבר התורם לחוויית עישון טובה, חלקה ומספקת יותר. לא סתם מגדירים את המותג כ- Fine Cut.
 
כמה אתם מכירים את הטבק שלכם?
צילום: מנהל 
 
מה שווה הפילטר?
אנחנו יודעים כבר מה תפקידו של הפילטר, אבל בשנים האחרונות נחשפנו לסוגים שונים וחדשים. ב-DUNHILL לקחו את זה צעד אחד קדימה, ויישמו טכנולוגיה מתקדמת שנקראת Flow Filter, אשר מאפשרת נעילה של הריח וסינון קפדני יותר. המושג "Flow" מגיע בשל הצורה הצינורית שיש לפילטר, לכל אורכו (להבדיל מרק בקצה בחלק מהחידושים של מותגי הסיגריות האחרים), כך שתהליך הסינון מתרחש לאורך הפילטר כולו ולא רק בקצה.
 
כמה טרי הטבק שלכם?
בין אם אתם מעשנים קופסא מלאה ביום, ובין אם סיגריות בודדות לאורך היום – יש חשיבות מיוחדת לטריות הטבק. זו הסיבה שחפיסות הסיגריות מגיעות עם כיסוי אלומיניום אטום בנוסף לקרטון של הקופסא עצמה. DUNHILL מאפשרים סגירה חוזרת של האריזה על מנת לשמור על הטריות של הקופסא הפתוחה לאורך זמן, מבלי לאבד מהטעם מהסיגריה הראשונה ועד לאחרונה.
 
כמה אתם מכירים את הטבק שלכם?
צילום: מנהל 
 
הניסיון עושה את ההבדל
חברות הטבק הגדולות, וביניהן British American Tobacco, האחראית על מותגי סיגריות טובים ומוכרים, וביניהם גם DUNHILL, צוברות את המוניטין שלהם משנים של ניסיון, עבודה והיכרות עם הטעמים וההעדפות של השווקים השונים בעולם. החברה, שהוקמה בלונדון ב-1907, צברה ניסיון של קרוב ל-110 שנים ברחבי העולם כולו, וגם המותג DUNHILL קיים עשרות שנים כמותג ש"מגדיר מחדש מהי איכות."
 
זה הזמן לבחור
כשאין הבדל גדול בין המחירים של מותגי הסיגריות השונים, אין ספק שהבחירה באיכות, בטעם ובחוויה – הופכת לרלוונטית ולמשמעותית מתמיד. אם אתם מחפשים אפשרות לחוויית עישון טובה יותר, חלקה וחדשנית, אולי שווה לכם לנסות את אחת משלוש הרמות המוצעות למכירה בישראל תחת המותג DUNHILL.
 
 למידע נוסף על המותג ומוצריו, בקרו: DunhillFineCut.co.il
 
כמה אתם מכירים את הטבק שלכם?
צילום: מנהל