סובארו מרעננת את ה-B4, בישראל השנה - אוטו

סובארו מרעננת את ה-B4, בישראל השנה

סובארו תציג בתערוכת שיקגו השבוע את ה-B4 המחודשת, שלוש שנים בדיוק אחרי שהדור הנוכחי יצא לדרך

סובארו B4 (לגאסי) עוברת מתיחת פנים. שלוש שנים אחרי שנחשפה ה-B4 בתערוכת שיקגו, יצרנית הרכב היפנית תבקר באותה תערוכה שוב בכדי לחשוף את מתיחת הפנים עדכון אמצע חיים למשפחתית הגדולה של המותג. שיווקה יחל בקיץ הקרוב, כפי הנראה גם בישראל. מיבואנית המותג, חברת סמל"ת, נמסר כי עדיין לא ידוע מתי זה יקרה.
ה-B4 המחודשת מקבלת יחידות תאורה קדמיות חדשות, עדכון קל לפגושים וליחידות התאורה האחוריות ועדכונים קלילים נוספים, כל זאת במטרה לשוות לה מראה מעט רענן יותר. בתא הנוסעים השינויים אינם גדולים עיצובית, ויכללו בעיקר אפשרויות חדשות לגווני הקונסולה והמושבים, כמו גם מסך מולטימדיה גדול יותר. בסובארו מבטיחים שבמקביל שופרה גם איכות החומרים.
עוד נמסר כי האבזור שודרג, כאשר מערכת המולטימדיה (כעת עם מסך "6.5 או "8) תציע תאימות לאפל קאר-פליי ואנדרואיד אוטו ומצלמת נסיעה לאחור בכל רמות האבזור. סובארו גם מבטיחה שיפור למתלים לטובת נוחות נסיעה עדיפה, ורשימת התוספות תכלול כעת פנסי לד קדמיים המתכווננים לפי כיוון ההגה.
מפרט הבטיחות יכלול, בין היתר, אורות אדפטיביים למניעת סינוור, התרעת התנגשות בנסיעה לפנים ולאחור עם בלימת חירום אוטונומית, ניטור שטחים מתים ותיקון סטייה מנתיב כל זאת במסגרת חבילת "Eyesight" שסובארו לא מציעה לפי שעה בישראל. ל-B4 המחודשת גם בקרת שיוט אדפטיבית, בתוספת תשלום.

מתחת למכסה המנוע אין שינויים דרמטיים, אם כי סובארו מבטיחה תגובה טובה יותר לפקודות הנהג בהאצה תודות לשינוי בתוכנת הניהול של תיבת ההילוכים הרציפה. בשלב זה נחשפו רק פרטים ראשונים הנוגעים למפרט האמריקאי, שכולל מנועי בוקסר בנפח 2.5 ליטר (ארבעה צילינדרים, 175 כ"ס) או 3.6 ליטר (שישה צילינדרים, 256 כ"ס).
     

תגובות גולשים:

לכתבה זו התפרסמו תגובות