שנה לאחר שלקסוס החלה לשווק את הדגם החדש של ה-RX, רכב הפנאי הבינוני של המותג, היא מרחיבה את מבחר הגרסאות שלו עם גרסת 200t. לגרסה זו מנוע 2.0 ליטר טורבו אותו פגשנו כבר ב-NX ומחליף את מנועי ה-V6 המשרתים את הגרסאות הרגילות או ההיברידיות.
למנוע זה הספק של 238 כ"ס המושגים ב-4800-5600 סל"ד (300 כ"ס ב-6300 סל"ד בגרסת 350) והמומנט הוא 35.7 קג"מ בכל הטווח שבין 1650 ל-4000 סל"ד (37.7 קג"מ ב-4700 ב-350). הביצועים הם 9.5 שניות ל-100 קמ"ש, 200 קמ"ש מרביים ו-12.7 ק"מ לליטר, מול 8.2 ש', 200 קמ"ש ו-9.2 ק"מ/ל' בגרסת ה-350.
לקסוס מרחיבה את מבחר ה-RX
צילום: מנהל
הציוד התקני בגרסה זו דומה לזה שבגרסאות הבכירות יותר וכולל תאורת לד, גג נפתח, דלת אחורית חשמלית, ריפוד עור, תפעול חשמלי ואוורור למושבים הקדמיים, מפתח חכם, וכמובן מערך המולטימדיה המוכר של לקסוס עם בלוטות' ומצלמה.
גם מבחינת ציוד בטיחותי גרסה זו דומה לאחיותיה וכוללת 10 כריות אוויר, בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה על סטייה מנתיב ועמעום אורות אוטומטי. למעשה, ההבדל הבולט בהשוואה לגרסאות החזקות יותר הוא חישוקי "18 (לעומת "20) וצמיגי 235/65 צנועים יותר (235/55 בחזקות יותר).
מחיר לקסוס RX200t החדש הוא 399,000 שקלים לעומת 445,000 שקלים ל-RX350. הגרסה החדשה לא תוצע עם חבילות 'פרמיום' ו-'F ספורט'. במחיר זה ה-RX הופך להיות זול משמעותית מגרסאות הכניסה של המתחרים הגרמניים, ובלקסוס מקווים שהדבר יתבטא במכירות.

לקסוס מרחיבה את מבחר ה-RX
צילום: מנהל