UMI, יבואנית שברולט, מרחיבה את היצע רמות הגימור של שברולט מאליבו עם רמת גימור חדשה – 'LT לקשרי'. רמה זו היא רמת הגימור הגבוהה ביותר המוצעת במאליבו, וכוללת תוספת של אביזרי בטיחות ואביזרי נוחות. התוספת באה לידי ביטוי גם בשורת המחיר – 190,000 שקלים, לעומת 166,000 שקלים, מחירה של רמת הגימור הבאה בתור.
שברולט מאליבו – מעכשיו גם עם מערכות בטיחות מתקדמות
צילום: מנהל
עיקר החידושים ברמת הגימור החדשה מתייחסים למערכות הבטיחות המתקדמות. רמת הגימור החדשה כוללת בלימה אוטונומית במהירות עירונית, מערכת לניטור שטחים "מתים", תאורת דרך אדפטיבית (אור גבוה/ נמוך) והתרעה על תנועה חוצה מאחור. אלו מחליפות את מערכת המובילאיי המותקנת בארץ בגרסאות ה-LS וה-LT.
שברולט מאליבו – מעכשיו גם עם מערכות בטיחות מתקדמות
צילום: מנהל
כאמור, גם מפרט אביזרי הנוחות עשיר יותר. בנוסף למפרט של רמת LT, כוללת רמת LT לקשרי גם ריפודי עור, כיוון חשמלי גם למושב הנוסע, חימום למושבים הקדמיים, מערכת שמע יוקרתית יותר ("בוס", 9 רמקולים) וחיישני חנייה מקוריים (מלפנים ומאחור). יצוין כי בשונה מרמת הביניים LT, דווקא ברמת הגימור הגבוהה אין אפשרות להזמין גג שמש חשמלי משום מה.
ואיך השכנים?
יש לומר כי תוספת המחיר לרמת הגימור הבכירה – 24,000 שקלים – גבוהה יחסית לתוספת האבזור. אמנם כעת יש למאליבו יתרון ברמת המפרט על פני סקודה סופרב מקבילה (לה מפרט דל יותר, הכולל בין השאר מערכת בלימה אוטונומית בלבד – גם ברמת ה"סטייל", שעולה 192,000 שקלים), אולם יונדאי סונטה ('לימיטד') ומאזדה 6 ('פרמיום'), מצוידות במפרט אביזרי נוחות ובטיחות דומה (אם כי ב-6 אין ניטור שטחים "מתים") וביחידות הנעה חזקות יותר – ולמרות זאת, שברולט מאליבו עדיין יקרה מהן ב-4000-5000 שקלים.
שברולט מאליבו – מעכשיו גם עם מערכות בטיחות מתקדמות
צילום: מנהל