ניסאן חושפת בז'נבה את הקשקאי המחודש – ארבע שנים וחצי לאחר שהדור השני לדגם הוצג בנובמבר 2013. השינויים בקשקאי הם עיצוביים וטכנולוגיים בעיקרם, אך לא מכניים.
ניסאן קשקאי עובר רענון של אמצע החיים
צילום: מנהל
חרטומו של הקשקאי דומה כעת לזה של דגמי ניסאן החדשים, כמו מקסימה, אלטימה ומיקרה. מאחור הוחלפו הפגוש ויחידות התאורה אך היחידות החדשות דומות לקודמותיהן.
בפנים, השינוי הוא יותר בתוכן ופחות בנראות. חומרי הדיפון איכותיים יותר והשמשה האחורית עבה יותר, לבידוד רעשים משופר. עוד בשינויים: מושבים קדמיים שונים, התורמים לשיפור מרווח הרגליים ליושבים מאחור, וכן מערכת הפעלה משודרגת למערכת המולטימדיה. רמת גימור חדשה, 'טקנה פלוס', שתהיה הבכירה מכולן, תכלול מעתה גם מערכת שמע איכותית של 'בוז' (7 רמקולים) וריפוד עור משודרג.
ניסאן קשקאי עובר רענון של אמצע החיים
צילום: מנהל
נהיגה אוטונומית - בערך
ניסאן מצהירים כי הקשקאי המחודש מוצע עם יכולת תנועה אוטונומית, לה יכולת האצה, בלימה ותיקוני הגה קלים בנתיב הנסיעה. יחד עם זאת, משיחה עם בכירים בניסאן - ביניהם גם מנהלת המוצר של הקשקאי - עולה כי אין מדובר ביכולת אוטונומית מלאה, אלא תוצר-לוואי של עזרי הבטיחות האקטיביים (בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד).
הקשקאי מצויד באותן מערכות עכשוויות כמו בלימה אוטונומית במהירות עירונית, בקרת שיוט אדפטיבית, הצגת תמרורים בלוח המחוונים, ניטור שטחים מתים, תצוגת מעוף ציפור ועוד ומוסיף התרעה על סכנת התנגשות מאחור. יחידות ההנעה, על בסיס מנועי טורבו-בנזין ודיזל, עם תיבה ידנית או אוטומטיות-רציפה, נותרו ללא שינוי.
מקרסו, יבואנית ניסאן לישראל, נמסר כי מועד שיווקו של ניסאן קשקאי המחודש איננו ידוע. יחד עם זאת, שיווק הדגם באירופה יחל כבר ביולי הקרוב - ולכן לא מן הנמנע שהדגם המחודש יגיע לכאן לקראת סוף 2017.
ניסאן קשקאי עובר רענון של אמצע החיים
צילום: מנהל