עופר אבניר, יבואנית (בין השאר) מותגי הוסקוורנה וקאן-אם בישראל, מרחיבה את היצע דגמי הוסקוורנה עם אופנועי מוטוקרוס חדשים לילדים.
לילדים
בעולם הרחב אופנועי שטח לילדים הן עניין נפוץ מאוד – הרי הדרך לפסגה, כמו בכל ספורט, מתחילה גיל מוקדם. בארץ הנושא עדיין קצת פחות מקובל, אם כי היצע הדגמים המיועדים לילדים גדל בהתמדה. הוסקוורנה מוסיפה עכשיו למסיבה שני דגמים TC-50 ו-TC-65, וכמו שניתן להבין משמם, הנפחים הם 50 ו-65 סמ"ק (מנועי 2 פעימות, מקוררי מים). בשני הדגמים הבולמים הם של WP והקפיצים מבוססי לחץ אוויר. ל-50 תיבה אוטומטית, בעוד ה-65 מציע תיבה ידנית (בעצם רגלית) עם שישה הילוכים ומצמד הידראולי.
רוצים אחד לילד? זה הזמן לספר שה-TC-50 עולה 20 אלף שקלים; ה-TC-65, עולה חמשת אלפי שקלים יותר. המחירים כוללים אגרות.
קאן אם לעבודה, הוסקוורנה לילדים
צילום: מנהל
לעבודה
עופר אבניר החלה במקביל, אם כי ללא קשר, לשווק גם צל"צ עבודה חדש של קאן-אם ששמו טרקסטר (TRAXTER). זהו טרקטור משא קטן, המורשה לנסיעה בכביש, שמיועד כאמור לעבודה ולא לפעילות פנאי, ולכן הוא פונה לקהל שונה מהמאבריק, למשל. הוא מציע גלגל הגה מתכוונן (מעלה-מטה), צג מידע דיגיטלי ושפע תאי אחסון (בנפח כולל של 40 ליטר, לפי ההודעה לעיתונות). רמת האבזור הגבוהה מציעה עוד תאי אחסון (בנפח כולל של 61.3 ליטר), נעילת דיפרנציאל קדמי (100%) כננת וגם שמשה קדמית הכוללת מגב ומתז מים. כן, בטרקטורוני משא זה לא ברור מאליו.
לטרקסטר מנוע בנפח 800 סמ"ק המפיק 50 כ"ס, תיבת הילוכים אוטומטית-רציפה והנעה כפולה. מרווח הגחון הוא 28 ס"מ, בסיס הגלגלים 212 ס"מ, הרוחב 159 ס"מ והאורך 305 ס"מ. משקל הטרקסטר עומד על 623 ק"ג, ומידות הארגז הם: 30.5X138.4X96.5 ס"מ (עומק, רוחב ואורך). משקל ההעמסה המותר עומד על 454 ק"ג.
מחירו של קאן-אם טרקסטר HD8 הוא 78 אלף שקלים. לגרסה המאובזרת, ה-PRO HD8, תיאלצו להוסיף עוד חמשת אלפים שקלים.
קאן אם לעבודה, הוסקוורנה לילדים
צילום: מנהל