אחרי 16 שנים כמנהל השיווק של חטיבת המכוניות בקבוצת מאיר (וולוו, הונדה ועד להעברת הזכיון, גם יגואר) עבר עוזי גונן לעמוד בראש מותג פיג'ו בקבוצת לובינסקי. גונן מגיע ללובינסקי מעט אחרי כניסתו של דני שביט לתפקיד מנכ"ל הקבוצה.
2017 מהווה שנה חשובה ומעניינת עבור המותג הצרפתי שהחל לאחרונה בשיווק ה-3008 החדש, רכב שיכול להקפיץ את מכירות המותג משמעותית. לקראת אמצע השנה יצטרף אליו אחיו הגדול ה-5008 החדש שלו שבעה מקומות. הוא צפוי להגיע במגוון מנועים דומה לזה של ה-3008. כנראה שעוד לפני כן תנחת בארץ גרסת ה-1.2 ליטר (130 כ"ס) האוטומטית החשובה ל-3008.
לתדמית המותג תסייע גם הגרסה הספורטיבית ל-308 שתושק בימים הקרובים - ה-308 GTI, שתגיע אלינו בגרסת ה-270 כ"ס של מנוע ה-1.6 ל' טורבו.

עוזי גונן ללובינסקי
צילום: מנהל