זמן קצר אחרי שפגשנו באירופה את הדור השלישי של מרצדס CLS, החל שיווקו של הדגם החדש בישראל. דגם זה, שהוצג לראשונה ב-2004, והצליח בזכות שילוב עיצוב קופה עם מבנה של ארבע דלתות, הביא גם את המתחרים להציע דגמים דומים.
 
המכונית המאוד מסוגננת ונאה, המציגה כבר את השלב הבא בשפת העיצוב של מרצדס, נסמכת, כמו בעבר, על סדרה E. ל-CLS מנוע חדש – 3.0 ליטר מוגדש, 6 צילינדרים המוצע הן בדיזל והן בבנזין. ב-CLS מערך היברידי קל (Mild Hybrid) המוסיף 22 כ"ס ומופקד גם על פעולת הדימום/התנעה.
 
המכונית החדשה תוצע בשתי גרסאות הבנזין הקיימות כרגע במבחר: 450 עם 340 כ"ס המאיצה ל-100 קמ"ש ב-4.8 שניות ו-AMG CLS53 עם 435 כ"ס שעושה זאת ב-4.5 שניות. לגרסת 53 מגדש חשמלי שמסייע לצמצום השהיית הטורבו ולתגובות מידיות יותר. בשתי הגרסאות תיבה אוטומטית עם תשעה הילוכים והנעה כפולה.  

מרצדס CLS החדשה (2018) בישראל

 
לראשונה מאז שהוצגה, מאפשרת ה-CLS החדשה להסיע שלושה אנשים מאחור. סביבת הנהג והיצע האבזור דומים מאוד לאלה שב-E קלאס, כולל שני צגי "12.3 גדולים, שעל אחד מהם מוקרנים המחוונים.
 
מרצדס CLS קלאס מוצעת עם חישוקי "19, גג נפתח, תאורת לד חכמה, מצלמות היקפיות, מפתח חכם, ותפעול חשמלי לכיוון המושבים. בחבילת הבטיחות בלימה אוטונומית, התרעה סטייה מנתיב ותיקון, ניטור שטחים מתים, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד. המחיר החל ב-720,000 שקלים לגרסת 450.