כמו בכל שנה, גם הפעם ב-1 באפריל יצרניות הרכב משחררות קצת את העניבה. במה שהפך כבר למסורת, מחלקות יחסי הציבור של היצרניות מתחרות ביניהן על מי תציע את מתיחת 1 באפריל המשעשעת ביותר, אז בחרנו עבורכם שלוש מהבולטות.

1593766
תנו רוק, קבלו לקסוס בהתאמה אישית (מדי?)

לקסוס, במה שנראה כמו אחת מהבדיחות היותר עדכניות (וקיצוניות), מציעה שירות חדש להתאמת רכב - לפי הרוק שלכם. יותר נכון, לקסוס מבקשת שתירקו למבחנה, ובסיוע חברת ניתוח די.אן.איי (DNA) תותאם לכם המכונית המושלמת - עם גג נפתח אם אין לכם קרחות, עם חלונות כהים במקרה שהעור שלכם בהיר במיוחד ועם משענת ראש גדולה, ובכן, אם יש לכם ראש גדול.

1593767
הונדה CR-V קבריולה. יעד המכירות: 0


בהונדה בחרו בכיוון שמרני יותר, ופשוט "השיקו" גרסת גג נפתח לרכב הפנאי CR-V. נפתח אמרנו? פשוט בלי גג, או כמו שהונדה מציינת - ה-CR-V הפתוח יעלה חצי ממחיר הדגם הרגיל, כי מקבלים חצי מכונית. יעד המכירות אגב לא שאפתני במיוחד - אפס יחידות.

1593768
אסטון מרטין מאנסטר טראק. אולי בכל זאת תייצרו?


אסטון מרטין, שעומדת להשיק רכב פנאי ראשון בתולדותיה בשנה הבאה, בחרה את ה-1 באפריל בשביל להציג "מאנסטר טראק", משאית שטח אימתנית שמשמשת במופעים הפופולריים בארה"ב, במסגרתם היא רומסת מכוניות רגילות. מבין שלוש הבדיחות, לטעמנו לפחות, זו של אסטון מרטין היא היחידה שבאמת היינו שמחים לראות הופכת לדגם אמיתי.