דודג' הודיעה על מכירה פומבית יוצאת דופן, במסגרתה יוצעו שתי מכוניות איקוניות שייצורן הסתיים. הווייפר האהובה, שיוצרה מאז 1992 עד לשנה שעברה, וגרסת השרירים המופרעת של הצ'אלנג'ר, ה-SRT דימון (Demon), שייצורה המוגבל הסתיים אף הוא.

שתי המכוניות יכללו במכירה הפומבית של בארט-ג'קסון נורת'ווסט (Barrett-Jackson Northwest), שתיערך ב-23-20 ביוני בקונטיקט, ארה"ב. מדובר בשתי המכוניות האחרונות בהחלט שיוצרו, והן יכללו תעודת מקוריות ותגים לציון המאורע, מה שצפוי להפוך אותן מיד לפריטי אספנות נחשקים.

הצ'אלנג'ר, נזכיר, היא מכונית שרירים עם 840 כ"ס, והווייפר מכונית ספורט שרירית עם 645 כ"ס. לשתיהן הנעה אחורית, ושתיהן זכו מיד עם הצגתם למעמד נחשב בקרב קהילת חובבי הרכב. הווייפר הוותיקה אף שרדה תהפוכות בקרייזלר, ויוצרה גם בימי קונצרן דיימלר-קרייזלר (השתלטות מרצדס), בסמוך לפשיטת הרגל כשקרייזלר נמכרה לסרברוס, וחזרה לסיבוב אחרון תחת כנפי פיאט (פיאט קרייזלר).

כוח לצדקה: דודג' וייפר אחרונה למטרה טובה
דודג' צ'אלנג'ר SRT דימון


ההכנסות מהמכירה הפומבית יינתנו במלואן לארגון החברתי "יונייטד וויי" (United Way), שפועל גם בישראל תחת השם "עמותת מתן". מטרת ארגון זה ליצור מסגרות קהילתיות לתמיכה בחינוך, יציבות כלכלית ובריאות בקרב אוכלוסיות חלשות.