יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה, החלה לשווק את טויוטה קאמרי החדשה בישראל. הדור השמיני של הדגם, שהוצג לראשונה ב-1982, הושק ביולי 2017 וישווק בישראל רק בגרסתו ההיברידית.
עיצוב הרכב מוחצן ובוטה, כאופנת טויוטה כעת, המדגישה הופעה שונה ומובלטת ביחס למקובל בכלל, לדרכה של טויוטה עד לא מזמן בפרט. גם סביבת הנהג מאופיינת במרכיבים  מקוריים. 
 
חדש, מהיסוד
לראשונה מ-2002 הקאמרי חדשה מהיסוד. הרצפה חדשה – TNGA המודולארית, המשרתת קשת רחבה של דגמים, מטויוטה פריוס ועד לקסוס UX. גם מערכת ההנעה חדשה לגמרי – נפח מנוע הבנזין זהה, 2.5 ליטר, אך מדובר במנוע חדש לגמרי עם יחס דחיסה של 14:1 וניצולת תרמית מרשימה וחריגה של 41% (המקובל נע בין 30% ל-35%). 

טויוטה קאמרי החדשה בישראל – מ-175,000 שקל


בשונה מהמקובל, קאמרי תוצע עם אחת משתי סוללות – ליתיום יון (1 ק"ו/שעה) או ניקל מטאל (1.6 ק"ו/שעה); לא ניתן לבחור בסוללות באופן עצמאי, אלא כחלק מרמת גימור (LE בסיסית, או XLE מאובזרת). בכל מקרה, אף אחת מהסוללות אינה נטענות-רשת. הסוללות אינן משפיעות על נתוני המנוע או על הביצועים – אבל כן קיימת השפעה על צריכת הדלק, בין השאר בגלל שסוללות ליתיום יון קלות יותר; צריכת הדלק היא 22.2 ק"מ/ל' בגרסה עם סוללת ליתיום, לעומת 19.6 ק"מ/ל' בגרסה עם סוללת ניקל מטאל – הבדל של 13%. 

בשתי הגרסאות ההספק הכולל הינו 208 כ"ס, והמומנט שמייצר מנוע הבנזין הוא 22.5 קג"מ וזה שמייצר המנוע החשמלי 20.6 קג"מ. נתוני הביצועים הם 8.2 שניות ל-100 קמ"ש והמהירות המרבית היא 180 קמ"ש. 

הדגם החדש של קאמרי יוצע עם 10 כריות אוויר ומערכות בטיחות מתקדמות כחלק מהמפרט התקני –בלימת חירום אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב ותיקון, עמעום אורות אוטומטי ובקרת שיוט אדפטיבית. 

טויוטה קאמרי החדשה בישראל – מ-175,000 שקל


מעבר לכך, תוצע קאמרי בשתי רמות אבזור – LE ו-XLE; המפרט הבסיסי (LE) כולל בעיקר בקרת אקלים דו אזורית, כניסה והנעה ללא מפתח וחישוקי "17. ל-XLE מפרט עשיר בהרבה הכולל בין השאר תאורת LED מלאה מלפנים, גג שמש חשמלי, מערכת שמע JBL עם 10 רמקולים, תצוגה עילית, משטח טעינה אלחוטי לסלולרי, פתחי מיזוג ליושבים מאחור, ריפודי עור וכוונון חשמלי למושבים הקדמיים. יצוין כי בשתי רמות הגימור מותקנת מערכת מולטימדיה – אך מדובר במערכת בהתקנה מקומית.

מחירי טויוטה קאמרי הם 175,000 שקלים ל-LE (רמת גימור בסיסית, אך עם סוללת ליתיום יון המתקדמת יותר) ו-195,000 שקלים ל-XLE (רמת גימור גבוהה, אך עם סוללת ניקל מטאל).

טויוטה קאמרי החדשה בישראל – מ-175,000 שקל