חברת קרסו, יבואנית דאצ'יה, מתחילה בשיווק הסנדרו המחודשת בגרסה רובוטית חד-מצמדית. חיצונית החידוש, שהוצג עוד בסוף 2016 בחו"ל, אינו גדול ומתבטא בעדכון הסבכה, יחידות התאורה ותוספת תאורת יום מסוג לד. גם מבפנים העדכון קליל.

הסנדרו תוצע ברמת אבזור "לורט" שכוללת חיבור בלוטות', בקרת שיוט ומערכת שמע. לרכב ארבע כריות אוויר בלבד ואין מערכות בטיחות מתקדמות אקטיביות - רק מערכת התרעה בהתקנה מקומית מתוצרת מובילאיי.

שינוי גדול נרשם מתחת למכסה המנוע, שם דאצ'יה סנדרו מציעה מנוע טורבו-בנזין בנפח 0.9 ליטר של רנו, שמייצר 90 כ"ס ו-15.3 קג"מ. יחידת הכוח מסתייעת בתיבת חמישה הילוכים רובוטית חד-מצמדית.

דאצ'יה סנדרו רובוטית – החל מ-63,000 שקל


לסנדרו המחודשת תצרוכת דלק ממוצעת בתנאי מעבדה של 20.4 ק"מ לליטר. היא מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 11 שניות ולמהירות מרבית של 175 קמ"ש.

כמובן שהיהלום שבכתר, כרגיל בדאצ'יה, הוא המחיר, 63,000 שקל. מחיר זה מעמיד את מכונית הסופר-מיני הזו באיזור מכוניות המיני האוטומטיות הקטנות ולרוב חלשות יותר.

דאצ'יה סנדרו רובוטית – החל מ-63,000 שקל


עד כה הסנדרו (למעט דגם הדמוי-שטח "סטפאוויי") שווקה רק בגרסת 1.2 ל אטמוספרית (75 כ"ס) בשילוב תיבה ידנית, כאשר שילוב הטורבו-רובוטי הוצע רק בגרסת ה"סטפוויי" היקרה יותר. גרסאות ידניות לסנדרו המחודשת יצטרפו להיצע בהמשך הדרך.