אודי חשפה את תא הנוסעים של האי-טרון (e-tron), רכב חשמלי ראשון בייצור סדרתי שלה. רכב הפנאי, שהוצג בגרסת תצוגה עוד בסוף 2015 ובגרסת אב-טיפוס (תחת הסוואה) במרץ השנה, נחשף כעת במפרט טרום-ייצור.

ליתר דיוק, אודי מפרסמת תמונות ראשונות של תא הנוסעים ברכב אב-טיפוס, כך שבשינויים קלילים ביותר זוהי הזדמנות להתרשם מתא הנוסעים שיוצע בדגם הסדרתי. בשלב זה עדיין לא ידוע האם או מתי יגיע לישראל.

תא מחשמל: תמונות חדשות של אודי אי-טרון


רכב הפנאי החשמלי יציע בסיס גלגלים של 293 ס"מ ומקום לחמישה נוסעים. בתא יקבל אותם עיצוב אודי מודרני, בדומה ל-A6 ו-A8 החדשות, כאשר גולת הכותרת היא דיגיטליות. האי-טרון יציע לא פחות מחמישה מסכים לשימושים שונים, בהם תצוגת מידע מתחלפת לנהג (במקום לוח מחוונים), מסך למערכת המולטימדיה, מסך לתפעול מערכות שונות ברכב ושני מסכי OLED שמחליפים את המראות.

תא מחשמל: תמונות חדשות של אודי אי-טרון


כן, אודי מקווה להפוך כאן ליצרנית הראשונה בהיסטוריה, שמציעה מצלמות צד במקום מראות. אלו מצלמות את הנעשה מאחור ומקרינות את התמונה על-גבי מסכים המותקנים בתוך הרכב, בחלק העליון של הדלת. את התמונה הנשקפת אפשר להתאים - הן זווית הצילום והן קירוב או הרחקת התמונה - באמצעות מסך השליטה התחתון במרכז הקונסולה.

תא מחשמל: תמונות חדשות של אודי אי-טרון


עוד נמסר כי האי-טרון יציע מערכת שמע יוקרתית עם 16 רמקולים והספק של 705 וואט, מתוצרת בנג אנד אולפסן. מועד חשיפת האי-טרון הסדרתי, שנקבע תחילה לאוגוסט השנה, נדחה בינתיים למועד שאינו ידוע - אולי רק בתחילת 2019.