רמת הגימור 'טק אדישן' (Tech Edition) של פיג'ו 208 הגיעה לישראל. גרסה זו, שהיא מהמאובזרות ביותר מבין גרסאות ה-208 באירופה, נוחתת לראשונה בשוק הישראלי ומבשרת סוף-סוף על הגעת מערכת בלימת חירום אוטונומית, שעד עתה הוצעה בישראל רק ב-208GTi. 

עם השקתה של רמת גימור 'טק אדישן', הכריזה יבואנית פיג'ו כי מערכת הבלימה האוטונומית תוצע גם ברמת האבזור 'אקטיב', וכי מופסקת שיווקה של רמת הגימור הנמוכה 'אקסס' - כך שמערכת בלימה אוטונומית הופכת לפרט אבזור תקני ב-208. כמו בגרסה הספורטיבית, גם כאן מדובר במערכת מיושנת יחסית, שמוגדרת "עירונית" ומוגבלת עד ל-30 קמ"ש.

מלבד מלבד מערכת הבלימה האוטונומית, רמת גימור 'טק אדישן' כוללת גם מצלמת נסיעה לאחור מקורית, חיישני חנייה היקפיים מקוריים ומערכת חנייה אוטונומית-חלקית, שמסייעת בכניסה למקום חניה וביציאה ממנו. האבזור כולל גם תאורת פנייה - למעשה הפעלה של פנס ערפל בצד אחד בהתאם לכיוון גלגל ההגה, לשיפור ראות בעיקר בתמרונים איטיים. את מפרט האבזור משלימים חיישני אורות וגשם ובקרת אקלים מפוצלת.

פיג'ו 208 'טק אדישן' בישראל - מ-105,000 שקל


הגרסה החדשה כוללת גם תוספות עיצוב שונות. מבחוץ יש יותר כרום - למשל במראות ומסגרות החלונות, כמו גם חישוקים קלים מרובי חישורים. בתא הנוסעים תמצאו גלגל הגה מצופה עור עם עיטור כרום, קישוטים דמויי סיבי פחמן ותגי "טק אדישן" במפתני הדלתות.

פיג'ו 208 'טק אדישן' בישראל - מ-105,000 שקל


מחברת לובינסקי, יבואנית פיג'ו לישראל, נמסר כי 208 'טק אדישן' תוצע ב-105,000 שקל, לעומת 104,000 שקל ל'אקטיב'; בשני המקרים, עם רק עם מנוע טורבו-בנזין (1.2 ליטר, 110 כ"ס) ותיבת שישה הילוכים אוטומטית. כמו כן, 208 זמינה גם עם תיבה ידנית ומנוע דיזל, רק ברמת גימור 'אקטיב', ב-105,000 שקל.