אודי A6 החדשה וגרסת הקופה-חמש דלתות שלה, אודי A7, הושקו בישראל - חצי שנה וכמעט שנה אחרי הצגתן בעולם בהתאמה. הדור החדש של מכוניות הסאלון מציג מראה אגרסיבי ובולט יותר, ומבוסס על גרסה חדשה של פלטפורמת ה-MLB - הבסיס גם ל-A8 החדשה, רכבי הפנאי (Q5 ומעלה) וה-A4 ו-A5. ולכן אין זה מפתיע שגם בדגמים אלה מוצגים חלק מהפיתוחים הטכנולוגיים שראינו כבר בקבוצה.
 
אודי A6 ו-A7 מוצעות בארץ עם מנוע V6 מוגדש בנפח 3.0 שמייצר 340 כ"ס ומשודך לתיבת שבעה הילוכים רובוטית דו-מצמדית. באופן מעניין הסדאן הזולה (יחסית ל-A7) מאיצה מהר יותר ל-100 קמ"ש: 5.1 מול 5.3 שניות. תצרוכת הדלק בנסיעה משולבת בתנאי מעבדה של ה-A6 עומדת על 14.5 ק"מ לליטר לעומת 14.1 ק"מ לליטר ב-A7.

במנוע משולבת טכנולוגיית כלאיים מתונה (מערכת חשמל של 48V) שמאפשרת שיוט במהירות של 160-55 קמ"ש עם מנוע כבוי, לצד כיבוי מוקדם יותר של המנוע בעצירה. היא לא כוללת עם זאת יכולת נסיעה חשמלית עצמאית. בסוף השנה צפויות להגיע גרסאות 2.0 ליטר טורבו-בנזין עם 245 כ"ס.

1601214

 
כמו ב-A8, ב-A6 ו-A7 מוצעת סביבת הנהג החדשה של אודי, שמשלבת מערך מולטימדיה עם שני צגים מרכזיים ("10.1 ו-"8.6). המסך הקטן יותר ממוקם מתחת לגדול ומשמש לתפעול בקרת האקלים ופרטי נוחות נוספים, כמו גם כתיבה באמצעות האצבע. למערכת גם אפשרות שליטה קולית מתקדמת.

רשימת האבזור התקני עשירה וכוללת חלון גג, סגירת ואקום לדלתות ותפעול חשמלי לדלת האחורית, תאורת לד מלאה וחישוקי "19. בתא הנוסעים תמצאו המושבים קדמיים וכיוון הגה חשמליים, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים מאחור, מפתח חכם, ריפודי עור, וילון חשמלי ומערכת שמע מתוצרת B&O עם 16 רמקולים.

1601218

 
אבזור הבטיחות כולל בלימת חירום אוטונומית בנסיעה קדימה ואחורה, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור  שטחים מתים מלפנים ומאחור, תיקון סטייה מנתיב, סיוע במניעת התנגשות בכניסה לצומת, עמעום אורות אוטומטי ועוד.

1601215

 
מחיר ה-A6 עומד על החל מ-564,000 שקל עם מנוע 3.0 ליטר (החל מ-460,000 לגרסת 2.0 ליטר שתגיע בהמשך). מחיר A7 מקבילה מתחיל מ-600,000 שקל והחל מ-549,000 שקל ל-2.0 ליטר.